Як виробник білизни Bravissimo збільшив впізнаваність бренду на 50%

8-4-2017

Як виробник білизни Bravissimo збільшив впізнаваність бренду на 50% c9bca4d6043547995b8f5de6778d3b83

Перед виробником жіночої білизни Bravissimo стояла проста мета близька кожному маркетологу: побудувати сильний і впізнаваний бренд, щоб потрапити в «шортлист» перед покупкою категорії. І, в кінцевому підсумку, збільшити продажі.

 

Рішення, яке прийняв Bravissimo, теж було простим: зайти на територію жіночих глянцевих журналів – як друкованих, так і онлайн їх версій. Були обрані три журнальних бренду: Marie Claire, InStyle і Look.

 

Друковані журнали формують навколо себе дуже лояльні співтовариства. Читачки журналів з особливою увагою занурюються в контент. Преміальний контент, як показало дослідження Yahoo, сприймається в три рази краще емоційно порівняно з непремиальным (наприклад, згенерованим користувачами в інтернеті). Тому читачки принта позитивно ставляться до інформації про нові товари і послуги в друкованих медіа, це показують результати українського MMI. І сприймають бренди, людей, історії, які подаються в «їх» журналі, теж «своїми».

 

Підвищення лояльності до брендів як результат рекламних кампаній підтверджує і директор по рекламі медіакомпанії «Бурда Україна» Анна Палійчук. «На прикладі Marie Claire Україна можу сказати, що преміальні журнали сформували лояльні спільноти, зі своїми інтересами, стилем життя і профілем аудиторії. Мистецтво спілкуватися з ком’юніті журналу, концентрація аудиторії навколо її природних інтересів через різні жанри – це вже не просто інструмент, а якісна бізнес-стратегія. На концентрацію уваги потенційного клієнта добре працює саме принт. Поряд з інформативністю він викликає довіру, емоційну прив’язку, в тому числі позитивні тактильні відчуття. Це посилює сприйняття реклами», – говорить вона.

 

Bravissimo застосував у кампанії безліч рекламних жанрів: едверторіали, банери, конкурси та ін. Все, щоб стати для цільової аудиторії top of mind в категорії жіночої білизни.

 

Результат – збільшення впізнаваності бренду на 50% (без підказки). Поліпшення сприйняття бренду: кількість тих, хто погодився, що “Bravissimo – це сучасний і “мій” бренд” зросла на 58%. Серед тих, хто бачив кампанію, цей показник досяг 76%, а серед тих, хто не бачив залишився на 58%.

 

Також маркетингове дослідження показало, що:

  • 64% опитаних згадали кампанію (при бенчмарку в 41%);
  • 84% оцінили кампанію на 6+ за 10-бальною шкалою;
  • 65% назвали статті з Bravissimo корисними для себе (при бенчмарку у 59%);
  • 67% опитаних відвідали/мають намір відвідати сайт Bravissimo;
  • 72% з тих, хто бачив журнальну кампанію, мають намір придбати Bravissimo, у порівнянні з 50% в групі тих, хто не стикався з кампанією.

Як виробник білизни Bravissimo збільшив впізнаваність бренду на 50% b9ab6490380a8026d5bc1ced5eacdce3

Bravissimo не дає в кейсі результатів продажів. Але американська медійно-маркетингова компанія Meredith Corporation на своєму сайті дає гарантію зростання продажів тим, хто рекламується в журналах (вони називають це Meredith Sales Guarantee). У компанії є дані дослідження, яке відстежувало реальна купівельна поведінка і пов’язувало його з побаченої в журналах рекламою. Було проаналізовано 66 рекламних кампаній, і кожна з них показала позитивний ROI. Величина ROI різнилася від $1,16 до $27,80 за кожен вкладений долар. Середній зростання продажів завдяки рекламі в журналах дорівнює 10%.

 

За матеріалами Magnetic, Meredith Corporation

Читай також:

Рекламна кампанія для SoftServe Sense від Vitamin»
"Дуже скоро ми керуватимемо не лише додатками на смартфонах – а й реальними предметами, які нас оточують! Хіба ж це не магія, коли на Ваш бізнес окрім людей починають пр..."

Королівська пошта Британії зняла рекламу-лякалку»
"Британська поштова компанія Royal Mail випустила нехарактерну для себе рекламу. Спільно з агентством M&C Saatchi королівська пошта просуває послуги Центру допомоги, який ..."

Royal®Advertising знову bUdує мрії, на цей раз застосувавши хтонічний підхід»
"Форми виразності, реалізовані компанією в архітектурі та інфраструктурних рішеннях, сильно відрізняються від комунікаційних. Сучасний ринковий surface не може похвалитися тим..."

Fox News купив рекламну смугу в The New York Times – піарить своє “найвпливовіше” шоу “Fox & Friends”»
"Телеканал Fox News (США) купив рекламну смугу в The New York Times (також США) з цитатою видання, в якій ранкове шоу Fox & Friends названо «найвпливовішим телевізійним шо..."

У рубриці: Новини