Про новій заправці в Сінгапурі повідомили з допомогою гігантського ананаса
Величезний фрукт, створений у співпраці з VMLY&R, став відсиланням до місцевої традиції благословляти новий будинок, катаючи по ньому ананас. Виявляється слово «ананас» мовою хоккієн співзвучно зі словами «бажати процвітання». Нафтовий гігант Caltex катив ананас протягом 24 годин по центральних вулицях Сінгапуру, поки не доставив його у західний район міста. В результаті PR-хід привернув увагу мешканців міста і інтернет-користувачів, отримавши понад 170 000 переглядів і 32 500 лайків.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:American Express прибере пластик з прибережних зон за коментарі користувачів»
"Фінансова компанія American Express і природоохоронна організація Parley for the Oceans запустили в Instagram акцію #BackOurOceans («Поверніть наші океани»), пообіцявши приби..."
ТМ Koblevo випустила артхаусний ролик про нове сприйняття старого напою»
"Це «свято неслухняності», хуліганський торжество фантазії над реальністю. Буквально кожна сцена доверху набита екстравагантними і дотепними знахідками – від появи танцівниці ..."
Версаче випустили футболки, які образили суверенітет Китаю»
"Компанія Версаче (Versace) накликала на себе гнів Китаю за випуск футболок, на яких Гонконг і Макао виявилися незалежними від Китаю. В рамках нової лінійки на футболках зобра..."
Дарина Білодід показала свій чорний пояс”»
"Дворазова чемпіонка світу і Mitsubishi Motors закликають обов’язково пристібатися в автомобілі у новій рекламній кампанії, яка була розроблена агентством Havas Engage. ..."