American Express прибере пластик з прибережних зон за коментарі користувачів

9-23-2019

American Express прибере пластик з прибережних зон за коментарі користувачів 83ac108e928414411fa116c4904d044a

Фінансова компанія American Express і природоохоронна організація Parley for the Oceans запустили в Instagram акцію #BackOurOceans («Поверніть наші океани»), пообіцявши прибирати по два фунти (одному кілограму) пластика з прибережних зон за кожен коментар користувачів.

Як сказано в публікації American Express в Instagram, коментар буде зараховано, якщо в ньому використовується хештег з назвою акції або відзначений інший користувач. Організатори кампанії, яка триватиме до 23 вересня, планують очистити пляжі і узбережжя океанів від сміття загальною вагою до 1 млн фунтів, або понад 450 тис. кілограм).

Instagram був обраний майданчиком для проведення акції через високу залученость в цій соціальній мережі, в тому числі серед клієнтів American Express, розповіли Adweek у керівництві фінансової корпорації.

Надалі користувачам платіжної системи будуть представлені карти із перероблюваної пластику. Також компанія планує направити частину від $2 млн на очищення річок та океанів від відходів.

Читай також:

ТМ Koblevo випустила артхаусний ролик про нове сприйняття старого напою»
"Це «свято неслухняності», хуліганський торжество фантазії над реальністю. Буквально кожна сцена доверху набита екстравагантними і дотепними знахідками – від появи танцівниці ..."

Версаче випустили футболки, які образили суверенітет Китаю»
"Компанія Версаче (Versace) накликала на себе гнів Китаю за випуск футболок, на яких Гонконг і Макао виявилися незалежними від Китаю. В рамках нової лінійки на футболках зобра..."

Дарина Білодід показала свій чорний пояс”»
"Дворазова чемпіонка світу і Mitsubishi Motors закликають обов’язково пристібатися в автомобілі у новій рекламній кампанії, яка була розроблена агентством Havas Engage. ..."

Johnson & Johnson зобов’язали заплатити $572 млн у зв’язку з кризою опіоїдним»
"Штат Оклахома зобов’язав Johnson & Johnson заплатити $572 млн компенсації за «небезпечної» кампанії, яка просувала знеболюючі незважаючи на те, що вони могли виклик..."

У рубриці: Новини