Рекламна кампанія для SoftServe Sense від Vitamin
Дуже скоро ми керуватимемо не лише додатками на смартфонах – а й реальними предметами, які нас оточують! Хіба ж це не магія, коли на Ваш бізнес окрім людей починають працювати і предмети? При чому цілком осмислено.
Віталій Соболевський, креативний директор Vitamin branding agency: «Ролик для компанії SoftServe дуже цікавий для нас проект. Досить довго ми взагалі не могли зрозуміти, що тут до чого. Надто багато незрозумілої технічної інформації, а тема відверто складна для розуміння. По суті, ми говоримо про глобальні зміни у недалекому майбутньому і як це насправді “працює” ще ніхто не знає. І розповідаємо про це ми не програмістам, а потенційним клієнтам – бізнесменам, які швидше за все стануть піонерами у переводі свого бізнесу в Інтернет промов. Вони ще самі не знають, що їм це потрібно. І нам потрібно не лише проінформувати – ми маємо показати вигоду для бізнесу! І у всьому цьому інформаційному котлі ще й має бути місце для Бренду.
Здається, ми знайшли рецепт і нікого просту комунікацію на складну тему. Окрема подяка всім хто працював з нами зі сторони Клієнта. Дуже сподіваємось комунікація спрацює і команія SoftServe допоможете багатьом компаніям перевести свій бізнес в інтернет промов».
Клієнт: SoftServe
Агенція: Vitamin branding agency
Креативний директор: Віталій Соболевський
Аккаунт директор: Orest Zagorskyi
Продакшн: Vitamin Film Studio
Режисер: Віктор Масляєв
Оператор: Олексій Хорошко
Продюсер: Анастасія Нестерова
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Королівська пошта Британії зняла рекламу-лякалку»
"Британська поштова компанія Royal Mail випустила нехарактерну для себе рекламу. Спільно з агентством M&C Saatchi королівська пошта просуває послуги Центру допомоги, який ..."
Royal®Advertising знову bUdує мрії, на цей раз застосувавши хтонічний підхід»
"Форми виразності, реалізовані компанією в архітектурі та інфраструктурних рішеннях, сильно відрізняються від комунікаційних. Сучасний ринковий surface не може похвалитися тим..."
Fox News купив рекламну смугу в The New York Times – піарить своє “найвпливовіше” шоу “Fox & Friends”»
"Телеканал Fox News (США) купив рекламну смугу в The New York Times (також США) з цитатою видання, в якій ранкове шоу Fox & Friends названо «найвпливовішим телевізійним шо..."
На ВДНГ з’являється нова навігація»
"У новій навігації ВДНГ запроваджено принцип кольорового кодування і візуальних символів (іконок). Всього виділено сім напрямків, кожному з них привласнено свій колір, принцип..."