Fox News купив рекламну смугу в The New York Times – піарить своє “найвпливовіше” шоу “Fox & Friends”

8-1-2017

Fox News купив рекламну смугу в The New York Times   піарить своє найвпливовіше шоу Fox & Friends 219f5bf040b37f63231979a1759aebe9
Телеканал Fox News (США) купив рекламну смугу в The New York Times (також США) з цитатою видання, в якій ранкове шоу Fox & Friends названо «найвпливовішим телевізійним шоу в Америці». Про це пише New York Daily News.

Цитата належить телекритику The New York Times Джеймсу Понивозику, в оригіналі вона звучить так: «З одної причини – через фаната №1 (мався на увазі президент США Дональд Трамп. – Прим. ред.) – це зараз найвпливовіше телевізійне шоу в Америці».

Зазначимо, що Fox News купив аналогічну рекламу на цілій смузі у виданнях Washington Post and New York Post. Скільки витратив телеканал, невідомо, однак джерело зазначає, що подібний обсяг реклами коштує приблизно $130 тис.

Thank you to all our viewers for making us “the most powerful TV show in America!” #betterwithfriends pic.twitter.com/tc6WZealkr

— FOX & friends (@foxandfriends) 27 липня 2017 р.
Гендиректор NYT Марк Томпсон заявив, що в Fox News вирішили вкласти гроші в ринок і «підтримати нашу журналістику своїми грошима», тому «нам дуже приємно отримати їх».

Президент Трамп також відреагував на рекламу в газеті: «Вау, провальний The New York Times сказав про шоу Fox & Friends «найвпливовіше шоу в Америці».

Wow, the Failing @nytimes said about @foxandfriends “….the most powerful T. V. show in America.”

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 27 липня 2017 р.

Читай також:

На ВДНГ з’являється нова навігація»
"У новій навігації ВДНГ запроваджено принцип кольорового кодування і візуальних символів (іконок). Всього виділено сім напрямків, кожному з них привласнено свій колір, принцип..."

Сліпий фотограф створив фотопроект для нового Volkswagen Arteon»
"Нова кампанія проходить під слоганом «Щоб відчути красу, її не обов’язково бачити». Для роботи над проектом працює з Volkswagen агентство Grabarz & Partner запросил..."

Новим обличчям Valentino стала 62-річна модель Іман»
"У новому сезоні за допомогою рекламної кампанії він демонструє, що ніжні сукні бренду можуть носити дівчата різного віку. Так, наступаючої осені Valentino представляють 62-рі..."

Delta зобразила коди аеропортів на новому муралі в Брукліні»
"Delta Air Lines представила новий мурал у Брукліні, який замінив відому стіну для селфі #DeltaDatingWall. Нова стіна була створена в партнерстві з агентством Wieden + Kennedy..."

У рубриці: Новини