Royal®Advertising знову bUdує мрії, на цей раз застосувавши хтонічний підхід

8-1-2017

Royal®Advertising знову bUdує мрії, на цей раз застосувавши хтонічний підхід db29a385083c71445387d14b197c3432

Форми виразності, реалізовані компанією в архітектурі та інфраструктурних рішеннях, сильно відрізняються від комунікаційних. Сучасний ринковий surface не може похвалитися тим рівнем зрілості, при якому клієнт знаходиться, як мінімум в тому ж матеріалі та словника, що і девелопер. Саме тому bUd звернулися до своїх давніх партнерів – незалежного агентства Royal®Advertising.

І тут, хтонічний підхід Royal®Advertising, а, токмо, знаходження «ближче до землі» (читай — до споживача), чим до «неба» (читай — творця і перечитуй — творцеві житловий середовища) виявився більш виграшним, чим всі спроби «упакувати» паритетні ринку параметри десятка житлових комплексів бренду bUd. Візією, яка б передала дійсно ціновані споживачем якості об’єктів bUd’а, стала трансформація об’єднання їх в єдину гармонійну стійку… екосистему. Так і народилося візуальне поєднання реальних об’єктів з художніми фантазіями, породженими і доповнюваними емоціями.

Все життя — химерне поєднання реалій та їх сприйняття, доповненого фантазією, мрією і навіть іноді переконливою казкою. Ця метафора, в поєднанні з визией кампанії та композиційної стрункою вербальною формою, результировали роботу креативної групи Royal®Advertising і дозволили зачарувати городян новою масштабною кампанією, формує образ девелопера — «bUdуємо мрії, успіх, натхнення».

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Fox News купив рекламну смугу в The New York Times – піарить своє “найвпливовіше” шоу “Fox & Friends”»
"Телеканал Fox News (США) купив рекламну смугу в The New York Times (також США) з цитатою видання, в якій ранкове шоу Fox & Friends названо «найвпливовішим телевізійним шо..."

На ВДНГ з’являється нова навігація»
"У новій навігації ВДНГ запроваджено принцип кольорового кодування і візуальних символів (іконок). Всього виділено сім напрямків, кожному з них привласнено свій колір, принцип..."

Сліпий фотограф створив фотопроект для нового Volkswagen Arteon»
"Нова кампанія проходить під слоганом «Щоб відчути красу, її не обов’язково бачити». Для роботи над проектом працює з Volkswagen агентство Grabarz & Partner запросил..."

Новим обличчям Valentino стала 62-річна модель Іман»
"У новому сезоні за допомогою рекламної кампанії він демонструє, що ніжні сукні бренду можуть носити дівчата різного віку. Так, наступаючої осені Valentino представляють 62-рі..."

У рубриці: Новини