ТМ Koblevo випустила артхаусний ролик про нове сприйняття старого напою
Це «свято неслухняності», хуліганський торжество фантазії над реальністю. Буквально кожна сцена доверху набита екстравагантними і дотепними знахідками – від появи танцівниці з дзеркала до музикантів і діджея, який створює музику з інгредієнтів напою. Якби оригінальність картинки була єдиним критерієм оцінки, то ролик легко отримав найвищий бал. Але хороша реклама, це не тільки стиль, але і зміст. У новому ролику коньяку Коблево гротеск сюжетно обґрунтований – у цьому році ТМ Koblevo зважилася на сміливе революційне оновлення позиціонування одного з своїх продуктових флагманів. Коньяк – на думку виробника – це самий креативний напій, тому його цільовою аудиторією мають бути насамперед молоді креативні люди, інтелігентні і готові здійснювати зрілий вибір.
Розробку ідеї і самі зйомки компанія довірила відомому на українському ринку агентству «Кінограф». Це не викликає здивування, так як саме агентство і його власник Віталій Кокошко, славляться своєю екстравагантністю в підходах і є майстрами гротеску.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Версаче випустили футболки, які образили суверенітет Китаю»
"Компанія Версаче (Versace) накликала на себе гнів Китаю за випуск футболок, на яких Гонконг і Макао виявилися незалежними від Китаю. В рамках нової лінійки на футболках зобра..."
Дарина Білодід показала свій чорний пояс”»
"Дворазова чемпіонка світу і Mitsubishi Motors закликають обов’язково пристібатися в автомобілі у новій рекламній кампанії, яка була розроблена агентством Havas Engage. ..."
Johnson & Johnson зобов’язали заплатити $572 млн у зв’язку з кризою опіоїдним»
"Штат Оклахома зобов’язав Johnson & Johnson заплатити $572 млн компенсації за «небезпечної» кампанії, яка просувала знеболюючі незважаючи на те, що вони могли виклик..."
У білборді mcdonald’s розмістили готель для бджіл”»
"Шведський підрозділ мережі ресторанів швидкого харчування mcdonald’s вирішив запустити рекламну кампанію на підтримку місцевих бджіл. Про це пише портал The Drum. У Шве..."