Королівська пошта Британії зняла рекламу-лякалку
Британська поштова компанія Royal Mail випустила нехарактерну для себе рекламу. Спільно з агентством M&C Saatchi королівська пошта просуває послуги Центру допомоги, який британці можуть звернутися в разі шахрайства.
Дія відбувається в банку, який вриваються грабіжники. Але їх цікавлять не гроші, а персональні дані клієнтів. Дата народження, адреса, імена дітей – всю інформацію грабіжники записують в iPad, після чого залишають банк.
Досить реалістичне відео завершує слоган, що підкреслює важливість ідентифікаційних даних: «Ваша особистість тепер є вашим найціннішим надбанням».
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:Royal®Advertising знову bUdує мрії, на цей раз застосувавши хтонічний підхід»
"Форми виразності, реалізовані компанією в архітектурі та інфраструктурних рішеннях, сильно відрізняються від комунікаційних. Сучасний ринковий surface не може похвалитися тим..."
Fox News купив рекламну смугу в The New York Times – піарить своє “найвпливовіше” шоу “Fox & Friends”»
"Телеканал Fox News (США) купив рекламну смугу в The New York Times (також США) з цитатою видання, в якій ранкове шоу Fox & Friends названо «найвпливовішим телевізійним шо..."
На ВДНГ з’являється нова навігація»
"У новій навігації ВДНГ запроваджено принцип кольорового кодування і візуальних символів (іконок). Всього виділено сім напрямків, кожному з них привласнено свій колір, принцип..."
Сліпий фотограф створив фотопроект для нового Volkswagen Arteon»
"Нова кампанія проходить під слоганом «Щоб відчути красу, її не обов’язково бачити». Для роботи над проектом працює з Volkswagen агентство Grabarz & Partner запросил..."