Як створити продукт, який куплять. Метод Lean Customer Development

10-30-2018

Як створити продукт, який куплять. Метод Lean Customer Development 66b2409f46f18a1f51e15300a823f06e

Книга Сінді Альварес “Як створити продукт, який куплять” доповнює, розширює і деталізує інноваційні ідеї, викладені в міжнародних бестселерах “Чотири кроки до осяяння” Стіва Бланка і “Бізнес з нуля” Еріка Рису. Новизна підходу Альварес в тому, що вона успішно поширює методику розвитку споживачів за межі сегмента стартапів. Пропонований їй метод Lean Customer Development застосовується в компаніях будь-якого розміру, від недавно створених до визнаних флагманів ринку. Прочитавши книгу Сінді Альварес, ви освоїте стратегію і інструментарій для вирішення критично важливого завдання сучасного бізнесу – як надійно перевірити свої гіпотези і вийти на ринок з продуктом, який затребуваний покупцями. Цитата “Методика розвитку споживачів відрізняється від традиційних маркетингових досліджень, які допомагають дізнатися про потреби і переваги споживачів, вивчити споживчий досвід. Ця методика дозволяє зробити крок вперед – не просто зрозуміти поведінку споживачів, але змінити його, забезпечивши стійкість бізнесу”.

Читай також:

Як подолати кризу. 33 ефективних рішення для вашої компанії»
"Несподіванка і масштабність кризи піддають великій небезпеці компанії. Якщо не діяти швидко і рішуче. Серйозність кризи потребує розуміння її причин, ретельного аналізу конкр..."

Недосяжні»
"Налагодження контактів з потенційними клієнтами – один з найбільш складних аспектів продажів. З кожним днем все важче “виходити” на СПРАВЖНІХ, серйозних гравців –..."

Як стати суперзіркою маркетингу»
"Отже, про що ця книга – Як стати суперзіркою маркетингу (рос. Как стать суперзвездой маркетинга). Якщо ви починаєте кар’єру в маркетингу, ця книга допоможе вам по..."

Паблісіті: тисни сюди»
"У книзі розповідається про способи просування продукту, компанії, кандидата на політичний пост, загалом про все, що пов’язано з паблік рілейшнз і створення паблісіті. К..."

У рубриці: Книги