Як стати суперзіркою маркетингу
Отже, про що ця книга – Як стати суперзіркою маркетингу (рос. Как стать суперзвездой маркетинга).
Якщо ви починаєте кар’єру в маркетингу, ця книга допоможе вам поглянути на професію без зайвих ілюзій і застереже від багатьох помилок. Якщо ви досвідчений спеціаліст – тим більше вам варто ознайомитися з нею. Якщо ви керуєте компанією і хочете, щоб відділ маркетингу ефективно підтримував стратегію вашого бізнесу, послухайте, що говорить про маркетинг Джеффрі Фокс. Це допоможе вам поставити справу так, щоб маркетинг працював на підвищення прибутковості бізнесу, а не бізнес оплачував самоствердження директора з маркетингу.
Читай також:Паблісіті: тисни сюди»
"У книзі розповідається про способи просування продукту, компанії, кандидата на політичний пост, загалом про все, що пов’язано з паблік рілейшнз і створення паблісіті. К..."
Ділова репутація організації»
"У книзі Ділова репутація організації (рос. Деловая репутация организации) запропоновано концептуальний підхід, що розглядає ділову репутацію організації як економіко-правову ..."
Походження брендів, або Природний відбір у світі бізнесу»
"Як створюються успішні бренди? Як добитися успіху на світовому ринку, якщо він переповнений практично ідентичними продуктами? Як змусити споживача вибрати саме ваш товар? У н..."
Як залучити гостей в ресторан»
"Отже, про що ця книга – Як залучити гостей в ресторан (рос. Как привлечь гостей в ресторан). Про те, як залучити гостей у ресторан, у цій книзі розповідає унікальний та..."