Недосяжні

5-15-2018

Недосяжні 5af21181b115d0610570ed49a15adc91

Налагодження контактів з потенційними клієнтами – один з найбільш складних аспектів продажів. З кожним днем все важче “виходити” на СПРАВЖНІХ, серйозних гравців – тих, хто приймає ключові рішення. Створюється враження, що вони недосяжні: їх неможливо знайти і зовсім неймовірно зустрітися з ними особисто.

Особливо, якщо робити це з допомогою холодних дзвінків”! Сумно, але люди витрачають на них масу часу, вони явно неефективні. Але проблема не тільки в “холодних дзвінків”! На жаль, пошуку клієнтів не вчать. І продавці, залишені без підтримки, починають самостійно придумувати методики пошуку. І часто ці способи далеко не результативні… На щастя, є й більш ефективні рішення!

Книга Недосяжні (рос. Недосягаемые) – це перевірені тактики, які допомагають професійним продавцям налагоджувати контакт з тими, до кого непросто дістатися” розповість про те, як знаходити потенційних клієнтів швидше, краще і простіше.

Читай також:

Як стати суперзіркою маркетингу»
"Отже, про що ця книга – Як стати суперзіркою маркетингу (рос. Как стать суперзвездой маркетинга). Якщо ви починаєте кар’єру в маркетингу, ця книга допоможе вам по..."

Паблісіті: тисни сюди»
"У книзі розповідається про способи просування продукту, компанії, кандидата на політичний пост, загалом про все, що пов’язано з паблік рілейшнз і створення паблісіті. К..."

Ділова репутація організації»
"У книзі Ділова репутація організації (рос. Деловая репутация организации) запропоновано концептуальний підхід, що розглядає ділову репутацію організації як економіко-правову ..."

Походження брендів, або Природний відбір у світі бізнесу»
"Як створюються успішні бренди? Як добитися успіху на світовому ринку, якщо він переповнений практично ідентичними продуктами? Як змусити споживача вибрати саме ваш товар? У н..."

У рубриці: Книги