Як подолати кризу. 33 ефективних рішення для вашої компанії

8-15-2018

Як подолати кризу. 33 ефективних рішення для вашої компанії ca2a85c1671bb81f679abcb8cf09e534

Несподіванка і масштабність кризи піддають великій небезпеці компанії. Якщо не діяти швидко і рішуче. Серйозність кризи потребує розуміння її причин, ретельного аналізу конкретної ситуації, рішучих дій і оперативного моніторингу результатів. У цій книзі містяться практичні поради по всім цим аспектам. Для подолання кризи не можна обмежитися масовими звільненнями і зниженням цін. На думку автора, Хемена Саймона, потрібно перейти до активних дій в області продажів і прибутку, щоб пом’якшити шкідливі наслідки кризи і забезпечити виживання компаній. Криза – це криза продажів і прибутку, а не криза витрат. Товари і послуги перестали купувати. Люди бояться витрачати готівку. Чому це відбувається? Проаналізувавши макроекономічні аспекти кризи, автор розробив 33 ефективних рішення, що стосуються конкретних питань бізнесу. Ці практичні рішення можна швидко реалізувати, перейшовши до активних продажів, щоб пом’якшити наслідки кризи для своєї компанії. У цій книзі зібрані ефективні рішення для компаній, підприємців, менеджерів і співробітників. Автор входить до п’ятірки найавторитетніших фахівців в області менеджменту нарівні з Пітером Друкером, Фредмундом Маліком, Майклом Портером і Філіпом Котлером.

Читай також:

Недосяжні»
"Налагодження контактів з потенційними клієнтами – один з найбільш складних аспектів продажів. З кожним днем все важче “виходити” на СПРАВЖНІХ, серйозних гравців –..."

Як стати суперзіркою маркетингу»
"Отже, про що ця книга – Як стати суперзіркою маркетингу (рос. Как стать суперзвездой маркетинга). Якщо ви починаєте кар’єру в маркетингу, ця книга допоможе вам по..."

Паблісіті: тисни сюди»
"У книзі розповідається про способи просування продукту, компанії, кандидата на політичний пост, загалом про все, що пов’язано з паблік рілейшнз і створення паблісіті. К..."

Ділова репутація організації»
"У книзі Ділова репутація організації (рос. Деловая репутация организации) запропоновано концептуальний підхід, що розглядає ділову репутацію організації як економіко-правову ..."

У рубриці: Книги