Viber випустив іменні стікери Тіни Кароль
Компанія Viber випустила іменні стікери поп-співачки і тренера шоу “Голос країни” Тіни Кароль. Вихід стикерпака приурочений до Дня народження фан-клубу співачки “Фантіни”, якому 27 липня виповнюється 13 років.
Стікери виконані у фірмовій стилістиці Viber, а розробкою їх дизайну займалося агентство Havas Digital Kyiv.
Стикерпак створений за мотивами знаменитих хітів Тіни Кароль, які стали важливими меседжами у життя мільйонів шанувальників і меломанів: “Здатися ти завжди встигнеш”, “Життя триває”, “Чоловік моєї мрії”, “серце Ти відпусти його”, “Все в мені – я тобі” і багато інших.
Всі користувачі, які скачають стикерпак, автоматично стануть учасниками спільноти Тіни Кароль в Viber, де зможуть дізнаватися про ексклюзивні новини про життя і творчість поп-діви.
Проект по створенню першого чат-бот зірки був реалізований всього за 1 тиждень, над ним працювала команда з компанії Middleware Inc.
Спеціальний бот розроблений на базі платформи Corezoid Process Engine компанії Middleware Inc.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:У Києві з’явилася шокуюча соціальна реклама»
"За словами фотомоделі Ганни Яковенко, вона і її пес знялися в соціальній рекламі ще в 2017 році. Однак про тексти реклами їй тоді не повідомили. Рекламний постер містить напи..."
МакДональдз святкує 50-річчя Біг Мак»
"Улюблений бургер мільйонів – легендарний Біг Мак, в цьому році відзначає 50-річчя! Він з’явився в меню МакДональдз по всій Америці в далекому 1968 році і одразу с..."
Кендалл Дженнер знялася в новій рекламній кампанії Longchamp»
"До цього протягом кількох сезонів нові колекції Longchamp представляла Алекса Чанг. Днями в мережі з’явилися перші знімки нової осінньо-зимової рекламної кампанії сумок..."
«Цитрус» намагається примиритися з клієнтом за допомогою чергового PR-провалу»
"Мережа магазинів гаджетів і аксесуарів в черговий раз намагається мирно врегулювати скандал з клієнтом, яка здала свій iPhone на ремонт в сервіс «Цитрус». Телефон повинні бул..."