«Цитрус» намагається примиритися з клієнтом за допомогою чергового PR-провалу

5-21-2018

Мережа магазинів гаджетів і аксесуарів в черговий раз намагається мирно врегулювати скандал з клієнтом, яка здала свій iPhone на ремонт в сервіс «Цитрус». Телефон повинні були відправити на утилізацію, але клієнт зіткнувся з шантажем з боку людини, який якимось чином став новим власником телефону. Керівництво «Цитруса» визнало вину працівника сервісного центру і пообіцяло повернути смартфон власниці. Однак брат потерпілої написав у Facebook, що компанія відмовилася виконувати свої обіцянки. Компанія розмістила в мережі пост, запросивши знайти спільну мову з клієнтом за допомогою медіації. І запросила на презентацію методики в ЦеХаб.

Брат клієнтки Стас Графський був здивований цим запрошенням, бо за його словами, «за два дні до цього після більше двох тижнів переговорів нам прийшла відповідь, де нас в юридичній формі послали… до слідчого. Іншими словами компанія Цитрус висловила нам небажання виконувати власні публічні обіцянки».

CEO компанії Axon Partners, який представляє інтереси клієнта», також зазначив у мережах, що зустріч не відбудеться, так як «Цитрус» не погодив з ними часу. Після обміну коментарями під постом сторони так і не змогли скоординувати зустріч.

Користувачі також дивуються з приводу політики вирішення конфлікту «Цитрусом», називаючи її «хрестоматійним прикладом повної відсутності сервісу, поваги до клієнта і будь-якого розуміння методики врегулювання конфліктів».



І пропонують ряд дій для виходу з кризової ситуації:

«Цитрус» намагається примиритися з клієнтом за допомогою чергового PR провалу 8865ea415feeb54ca0aad08f7851a2c3

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Ель Фаннінг танцює хіп-хоп в рекламі Tiffany & Co.»
"Ювелірний бренд Tiffany & Co. запустив нову колекцію прикрас Tiffany Paper Flowers. Це перша ювелірна лінія арт-директора Tiffany & Co. Ріда Кракоффа з моменту його п..."

Розплямування репутації»
"Справжнє життя складається зі спроб і помилок, за ідеальними картинками, що ви бачите в соціальних мережах купа праці і бруду. Ні в кого не виходить з першого разу, а якщо ва..."

Реклама спиртних напоїв робить підлітків алкозалежними»
"Реклама алкоголю та зловживання спиртними напоями серед підлітків пов’язані безпосередньо, йдеться в дослідженні, опублікованому в науковому журналі Addiction. Вчені ан..."

Lexus запускає компанію «Fast as h» для підняття популярності гібридів»
"Компанія Lexus провела соціальне опитування американських споживачів, з’ясувавши, що гібридні версії автомобілів користуються слабкою популярністю через недовіру до них..."

У рубриці: Новини