У Києві з’явилася шокуюча соціальна реклама
За словами фотомоделі Ганни Яковенко, вона і її пес знялися в соціальній рекламі ще в 2017 році. Однак про тексти реклами їй тоді не повідомили.
Рекламний постер містить напис: “Не доїдай – прибирай. 85% домашніх собак іноді їдять екскременти”.
“Те, що написали, ображає не тільки нас з рудим і виставляє “гімноїдами”, але і більшість собачників і не тільки. Текст дуже двозначний, і читати його не дуже приємно”, – обурилася дівчина.
Модель додала, що директор компанії Дмитро Федоренко пообіцяв, що постери з новим текстом встановлять не пізніше вівторка.
Читай також:МакДональдз святкує 50-річчя Біг Мак»
"Улюблений бургер мільйонів – легендарний Біг Мак, в цьому році відзначає 50-річчя! Він з’явився в меню МакДональдз по всій Америці в далекому 1968 році і одразу с..."
Кендалл Дженнер знялася в новій рекламній кампанії Longchamp»
"До цього протягом кількох сезонів нові колекції Longchamp представляла Алекса Чанг. Днями в мережі з’явилися перші знімки нової осінньо-зимової рекламної кампанії сумок..."
«Цитрус» намагається примиритися з клієнтом за допомогою чергового PR-провалу»
"Мережа магазинів гаджетів і аксесуарів в черговий раз намагається мирно врегулювати скандал з клієнтом, яка здала свій iPhone на ремонт в сервіс «Цитрус». Телефон повинні бул..."
Ель Фаннінг танцює хіп-хоп в рекламі Tiffany & Co.»
"Ювелірний бренд Tiffany & Co. запустив нову колекцію прикрас Tiffany Paper Flowers. Це перша ювелірна лінія арт-директора Tiffany & Co. Ріда Кракоффа з моменту його п..."