У Pantone розробили колір, який буде «працювати» на соціум
Колір Unignorable використовується некомерційним об’єднанням з метою залучення уваги людей до нагальних соціальних проблем.
Кампанія Show Your Local Love піднімає такі важливі питання, як злидні, домашнє насильство, соціальна ізоляція, проблеми бездомних.
У Pantone запевняють, Unignorable неможливо проігнорувати: він притягує увагу, залишаючись доброзичливим і оптимістичним.
Читай також:Джордж Клуні та Наталі Домер прорекламували Nespresso»
"Nespresso, McCann і Джордж Клуні — стабільності цього тріо можна позаздрити, їх спільна робота триває вже близько 12 років. У ролику з нової кампанії бренду Клуні з’явл..."
Дизайнери створили доброзичливий образ упаковки аксесуарів для тварин»
"Магазин _Owned & Adored_ працює з нетоксичними, екологічними матеріалами. Головними критеріями тут вважають комфорт, стиль і якість. Частина виручки бренд перераховує в б..."
Nescafe буде спонсорувати кіберспортивну комаду MAD Lions E. C.»
"Кавовий бренд Nescafé уклав спонсорську угоду з іспанською кіберспортивної командою MAD Lions E. C. Співпраця зосередиться на команді «львів» в League of Legends. Просувати б..."
Сервіс з пошуку роботи показав, як правильно звільнятися, в серії кумедних роликів»
"Раз на два тижні по вівторках ми розповідаємо вам про актуальні вакансії в рекламі і маркетингу. Сьогодні, на цій «тижні перерви», ми вирішили розповісти (а точніше показати)..."