Джордж Клуні та Наталі Домер прорекламували Nespresso
Nespresso, McCann і Джордж Клуні — стабільності цього тріо можна позаздрити, їх спільна робота триває вже близько 12 років.
У ролику з нової кампанії бренду Клуні з’являється в образі лицаря, який зумів перемогти дракона і тим самим врятувати ціле королівство.
На питання королеви про нагороду за сміливість Клуні одразу не відповідає — він сходить з екрану в кінозал, потрапляючи в сучасну Америку. Виявляється, все, чого хоче персонаж Клуні — це чашка кави Nespresso.
За матеріалами http://www.sostav.ru
Читай також:Дизайнери створили доброзичливий образ упаковки аксесуарів для тварин»
"Магазин _Owned & Adored_ працює з нетоксичними, екологічними матеріалами. Головними критеріями тут вважають комфорт, стиль і якість. Частина виручки бренд перераховує в б..."
Nescafe буде спонсорувати кіберспортивну комаду MAD Lions E. C.»
"Кавовий бренд Nescafé уклав спонсорську угоду з іспанською кіберспортивної командою MAD Lions E. C. Співпраця зосередиться на команді «львів» в League of Legends. Просувати б..."
Сервіс з пошуку роботи показав, як правильно звільнятися, в серії кумедних роликів»
"Раз на два тижні по вівторках ми розповідаємо вам про актуальні вакансії в рекламі і маркетингу. Сьогодні, на цій «тижні перерви», ми вирішили розповісти (а точніше показати)..."
Емма Робертс поспілкувалася з хейтерами бренду Fiat»
"А саме Емму Робертс, зірку “Американської історії жахів” і просто улюбленицю інтернету. У результаті вийшли три кумедних коротких ролика і ще окрема серія роликів..."