Дизайнери створили доброзичливий образ упаковки аксесуарів для тварин
Магазин _Owned & Adored_ працює з нетоксичними, екологічними матеріалами. Головними критеріями тут вважають комфорт, стиль і якість. Частина виручки бренд перераховує в благодійні фонди допомоги тваринам.
У студії розробили вишукану і сучасну айдентики. Комбінуючи кольори, дизайнери отримали доброзичливий, приємний образ. Скрізь простежується любов бренду до деталей, починаючи з логотипу і закінчуючи якістю пакувального матеріалу.
За матеріалами https://news.unipack.ru
Читай також:Nescafe буде спонсорувати кіберспортивну комаду MAD Lions E. C.»
"Кавовий бренд Nescafé уклав спонсорську угоду з іспанською кіберспортивної командою MAD Lions E. C. Співпраця зосередиться на команді «львів» в League of Legends. Просувати б..."
Сервіс з пошуку роботи показав, як правильно звільнятися, в серії кумедних роликів»
"Раз на два тижні по вівторках ми розповідаємо вам про актуальні вакансії в рекламі і маркетингу. Сьогодні, на цій «тижні перерви», ми вирішили розповісти (а точніше показати)..."
Емма Робертс поспілкувалася з хейтерами бренду Fiat»
"А саме Емму Робертс, зірку “Американської історії жахів” і просто улюбленицю інтернету. У результаті вийшли три кумедних коротких ролика і ще окрема серія роликів..."
Havas Engage придумали Electrolux-йогу»
"Electrolux – один з лідерів виробництва побутової техніки. Havas Engage використовували простий інсайт: «Сучасним мамам потрібно все встигати одночасно, готувати корисну їжу,..."