Сервіс з пошуку роботи показав, як правильно звільнятися, в серії кумедних роликів
Раз на два тижні по вівторках ми розповідаємо вам про актуальні вакансії в рекламі і маркетингу. Сьогодні, на цій «тижні перерви», ми вирішили розповісти (а точніше показати), як правильно піти із поточного місця роботи.
Французький сервіс з пошуку роботи Cadremploi випустив серію рекламних роликів, які демонструють нестандартні способи спілкування з керівництвом в такий відповідальний момент, як звільнення.
Фокус із зникненням, ода своїй кар’єрі і запальні святкові танці — основні складові кампанії, яка проходить під слоганом Have The Ambition To Be Happy («Наважтеся бути щасливими»).
Розробкою кампанії займалося агентство Gloryparis.
За матеріалами http://www.sostav.ru
Читай також:Емма Робертс поспілкувалася з хейтерами бренду Fiat»
"А саме Емму Робертс, зірку “Американської історії жахів” і просто улюбленицю інтернету. У результаті вийшли три кумедних коротких ролика і ще окрема серія роликів..."
Havas Engage придумали Electrolux-йогу»
"Electrolux – один з лідерів виробництва побутової техніки. Havas Engage використовували простий інсайт: «Сучасним мамам потрібно все встигати одночасно, готувати корисну їжу,..."
Audi запатентувала нові емблеми»
"Нові варіанти емблеми виклало в Мережу канадське інтернет видання QuattroWorld. Перший ескіз – це вже знайомі нам чотири кільця, але тепер без перехрещуються півкуль в ..."
NatGeo запрошує читачів включитися в ініціативу з порятунку планети»
"NatGeo запрошує читачів включитися в ініціативу з порятунку планети. National Geographic об’єднався з онлайн-спільнотою для читачів та письменників Wattpad, щоб розпові..."