Сервіс з пошуку роботи показав, як правильно звільнятися, в серії кумедних роликів

10-29-2018

Сервіс з пошуку роботи показав, як правильно звільнятися, в серії кумедних роликів 75eae00e4548b831d235ad62e6e7d513
Раз на два тижні по вівторках ми розповідаємо вам про актуальні вакансії в рекламі і маркетингу. Сьогодні, на цій «тижні перерви», ми вирішили розповісти (а точніше показати), як правильно піти із поточного місця роботи.

Французький сервіс з пошуку роботи Cadremploi випустив серію рекламних роликів, які демонструють нестандартні способи спілкування з керівництвом в такий відповідальний момент, як звільнення.

Фокус із зникненням, ода своїй кар’єрі і запальні святкові танці — основні складові кампанії, яка проходить під слоганом Have The Ambition To Be Happy («Наважтеся бути щасливими»).

Розробкою кампанії займалося агентство Gloryparis.

За матеріалами http://www.sostav.ru

Читай також:

Емма Робертс поспілкувалася з хейтерами бренду Fiat»
"А саме Емму Робертс, зірку “Американської історії жахів” і просто улюбленицю інтернету. У результаті вийшли три кумедних коротких ролика і ще окрема серія роликів..."

Havas Engage придумали Electrolux-йогу»
"Electrolux – один з лідерів виробництва побутової техніки. Havas Engage використовували простий інсайт: «Сучасним мамам потрібно все встигати одночасно, готувати корисну їжу,..."

Audi запатентувала нові емблеми»
"Нові варіанти емблеми виклало в Мережу канадське інтернет видання QuattroWorld. Перший ескіз – це вже знайомі нам чотири кільця, але тепер без перехрещуються півкуль в ..."

NatGeo запрошує читачів включитися в ініціативу з порятунку планети»
"NatGeo запрошує читачів включитися в ініціативу з порятунку планети. National Geographic об’єднався з онлайн-спільнотою для читачів та письменників Wattpad, щоб розпові..."

У рубриці: Новини