На ВДНГ з’являється нова навігація
У новій навігації ВДНГ запроваджено принцип кольорового кодування і візуальних символів (іконок). Всього виділено сім напрямків, кожному з них привласнено свій колір, принцип присвоєння – згідно піраміді потреб, створеної Абрахамом Маслоу.
Керівник ВДНГ Євген Мушкин: «Так само, як в світі є видимий світловий спектр (колір) і чутний спектр (звук), існує і спектр потреб. Це “вічні” потреби, які людина прагне задовольнити, від фізіологічних до творчих. І може це зробити, в тому числі, на території нашого культурно-інноваційного центру. Ми зіставили їх і отримали чітку колірну систему для навігації на ВДНГ».
Спеціально розроблені символи на плашках уточнюють функцію і сенс локації. Складені ці символи з фірмових плашок-колон ВДНГ.
«У ВДНГ дуже велика територія – 286 Га, тому навігація по ній вкрай необхідна. Завдання було зробити її розумною, інтуїтивно зрозумілою», – розповідає арт-директор ВДНГ Марина Матросова.
Одразу коло головного входу відвідувачі ВДНГ зможуть скористатися послугами Інфо-центру, отримати інформацію про події на ВДНГ. Недалеко від входу встановлено 3D карта всій території, з символами локацій. Ці ж символи дублюються і на самих плашках.
З елементів нової навігації по ВДНГ вже можна зустріти чорно-білі покажчики сервісних локацій – адміністрації, восьми павільйонів, туалетів.
Наступним кроком стане розміщення покажчиків резидентів ВДНГ.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Сліпий фотограф створив фотопроект для нового Volkswagen Arteon»
"Нова кампанія проходить під слоганом «Щоб відчути красу, її не обов’язково бачити». Для роботи над проектом працює з Volkswagen агентство Grabarz & Partner запросил..."
Новим обличчям Valentino стала 62-річна модель Іман»
"У новому сезоні за допомогою рекламної кампанії він демонструє, що ніжні сукні бренду можуть носити дівчата різного віку. Так, наступаючої осені Valentino представляють 62-рі..."
Delta зобразила коди аеропортів на новому муралі в Брукліні»
"Delta Air Lines представила новий мурал у Брукліні, який замінив відому стіну для селфі #DeltaDatingWall. Нова стіна була створена в партнерстві з агентством Wieden + Kennedy..."
CF.Digital зробили сайт для Bentley»
"«Я подвійно пишаюся нашим успіхом. Адже це повністю комерційний, орієнтований на користувача і конверсії / продажу проект. Та вже перші місяці його роботи показують дійсно хо..."