Покоління Z вже тут

7-25-2017

Покоління Z вже тут b8d6b51ed152922a62297d2788a055c0

А хіба може бути по-іншому, коли мова йде про запуск нового бренду смартфонів для українського ринку? ZTE Corporation — китайський виробник обладнання у сфері телекомунікацій. Один з продуктів компанії — лінійка смартфонів ZTE.

 

Клієнт звернувся в агентство Havas Kyiv із завданням розробити стратегію і креативну концепцію для запуску нового продукту.

 

Ксенія Морозова, Business Development Director, Havas Kyiv:

Те, що хороші ідеї завжди лежать на поверхні — це «бородатий» факт. Чим більше намагаєшся «закрутити» і «намудрить», тим гірше результат. В основу ідеї ми поклали термін «покоління Z». Існуюче визначення — ніякого шахрайства.

 

«Покоління Z (Generation Z) — Generation Z (також відоме як Homelander», Homeland Generation або New Silent Generation[1]) — термін, застосовуваний у світі для покоління людей, які народилися приблизно з 2000-го року. Представники покоління Z активно використовують смартфони, планшети, VR- і 3D-реальність[2]. Найчастіше термін „покоління Z“ розглядається як синонім терміна „цифровий людина“» — Wikipedia.

 

Абсолютний збіг цільової групи (16-24), її потреб, продукту, який ці потреби задовольняє, і навіть бренд-нейм — ZTE. Найголовніше — платформа абсолютно «робоча» для будь-якої країни. Адже зараз час покоління Z. А ми просто склали цей паZл. За що і отримали контракт з китайським офісом компанії, а наш ролик вже запустили 2 країни.

 

Олександр Кулаков, Creative Director, Havas Kyiv:

Ми спочатку самі злякалися — так все здалося з одного боку просто, а з іншого — як глобально і дуже багатообіцяюче. Але, «переспавши ніч з ідеєю», ми придумали ролик — маніфест покоління Z. Ніяких протестів, дуже позитивне, яскраве утвердження цінностей нашої цільової аудиторії. З нашої точки зору вийшла дуже трушная історія, в якій ми показали реальних користувачів смартфонів, змогли уникнути хард-села, але при цьому назавжди застовпили за брендом територію покоління Z.

 

Директор з маркетингу ZTE Mobile Devices CEEMEA:

«Покоління Z, перше покоління, яке народилося «зі смартфоном в руках», практично, реалістично і твердо стоїть на ногах. Ці люди не сприймають лідерів думок – вони створюють їх самі на YouTube, а зміст для них важливіше форми та зовнішніх ефектів. Вони самостійно вводять в моду бренди та продукти, які відповідають їх потребам – зручності і якості за виправданою ціною, – зазначає Олена Кожевнікова, директор з маркетингу ZTE Device Group Росія і СНД. – Нам глибоко симпатичні цінності покоління Z, ми віримо в їх майбутнє. Але найголовніше, позиція покоління Z дуже близька стратегії ZTE: ми концентруємося на випуску повнофункціональних і практичних смартфонів. Саме тому ми вирішили залучити цю аудиторію в нашій новій рекламній кампанії».

Максим Донич, директор з продажів мобільних пристроїв, ZTE Україна:

Мета кампанії — візуалізувати цільову аудиторію бренду, показати її в дії, познайомити споживача з глобальним виробником смартфонів ZTE.

 

Споживачі покоління Z — дуже практичні люди, як і решта аудиторія України. Саме тому для наших флагманських моделей надається безпрецедентний ВІП-сервіс, який здивує навіть найвибагливіших користувачів: безкоштовно перша заміна дисплея в разі його пошкодження протягом 6 місяців з моменту покупки, а в разі виявлення слідів вологи — протягом 2 років з моменту покупки смартфона його відновлення також один раз БЕЗКОШТОВНО.

 

Слоган «ZTE для покоління Z» як не можна краще підкреслює напрямок і завдання, які ставить перед собою компанія, і доповнює слоган ZTE — Tomorrow neverwaits.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Карусель життя в рекламі Nestle»
"“Зупиніть світ, щоб я міг насолодитися ним” закликає слоган рекламної кампанії шоколаду Nestle. Позиціонування бренду в нових роликах будується на протиставленні ..."

Дуейн Джонсон зробив селфі в космосі за допомогою Siri»
"На відео, в якому Дуейн “Скеля” Джонсон грає сам себе, він представлений дуже зайнятою людиною з надзвичайно щільним графіком — він одночасно займається спортом, ..."

Савченко показала концепцію і обличчя своєї партії»
"Народний депутат Надія Савченко записала відео, в якому представила свою політичну партію, а також розповіла про її цілі та завдання. Раніше нардеп розповіла, хто увійшов у &..."

Чому beauty-бренди залучають тварин для просування косметики в Instagram»
"«Волохатий» тренд Тенденція залучення чотириногих друзів beauty-брендами для просування своєї продукції простежується все більш виразно. Акцент робиться саме на соціальні мер..."

У рубриці: Новини