Чому beauty-бренди залучають тварин для просування косметики в Instagram
«Волохатий» тренд
Тенденція залучення чотириногих друзів beauty-брендами для просування своєї продукції простежується все більш виразно. Акцент робиться саме на соціальні мережі, зокрема Instagram. До числа таких брендів вже належать згаданий Urban Decay, а також Body Shop, Too Faced, Nyx і Smashbox.
Це підтверджує і керуючий партнер агентства The Dog Agency Лоні Едвардс, який спеціалізується на вибудовуванні відносин між брендами і власниками тварин.
Інтерес маркетологів до найму «волохатих» співробітників зростає із-за розвитку таких платформ, як Facebook і Instagram.
В останні роки знаменитості нерідко з’являються на публіці зі своїми вихованцями, також викладаючи фото з ними в соцмережах. Деякі акаунти, приміром, DogsofInstagram, можуть похвалитися більш 4 млн передплатників. До речі, такі бренди, як Mercedes Benz і Budweiser також використовували подібні підходи для своїх рекламних кампаній.
Проти жорстокості
Бренди нерідко підтримують і соціальні проекти, які захищають права тварин або виступають проти жорстокого поводження з ними.
Наприклад, Body Shop в рамках довгострокової рекламної кампанії нещодавно запустив акцію «Forever Against Animal Testing». Мета кампанії – підвищити обізнаність про жорстокості тестування косметики на тваринах і зібрати до 2020 року 8 млн підписів під петицією для ООН про заборону подібної практики у всьому світі.
Замість традиційного підходу з beauty-блогерами бренд вибрав для розкрутки своєї кампанії п’ять найбільш популярних «пухнастих» акаунтів: Tuna Melts My Heart, Toast Meets World, Mr. Bagel the Chinchilla, Bunny Mama і Dogs of Instagram. Крім того, були залучені такі представники модної індустрії як Крістен Лианн (Kristen Leanne) і Кейко Лінн (Keiko Lynn).
«Хто може краще розповісти про проблеми тварин та жорстоке поводження з ними, ніж самі тварини?» – прокоментувала представник The Body Shop Андреа Блиден.
Не секрет, що тварини збільшують для бренду охоплення цільової аудиторії і обходяться дешевше, ніж люди-знаменитості. Вартість участі останніх у рекламних кампаніях може доходити до 200 тис доларів. У той час як домашні вихованці «запитують» в середньому від 2000 до 5000 доларів за посаду. Крім того, пости з тваринами дають більш високий рівень залучення. Адже даний контент краще сприймається, володіє великим вірусним потенціалом.
«Власники домашніх тварин мають сильними показниками взаємодії, оскільки їх вміст більш доступний і в цілому менш рекламний, навіть коли тварини рекламують конкретний продукт», – впевнена керівник стратегії бізнесу та розвитку мережі Bloglovin Ками.
Залучати вихованців до реклами починають і компанії з інших сфер, наприклад, виробники корму для тварин або товарів для дому. Бренди чистячих засобів також можуть співпрацювати з домашніми вихованцям, щоб підкреслити ефективність продуктів, які «справляються» з будь-яким волохатим членом сім’ї. Характер вихованця дозволяє добре донести цінність продукту, яку споживач може придбати для себе, вважають в Bloglovin.
За матеріалами http://www.sostav.ru/
У Нью-Йорку організували продаж смертельно небезпечних сендвічів»
"Кампанія розроблена для організації EAT Foundation, що займається питаннями харчування на планеті, повідомляє Lareclame. Акція Could you EAT покликана звернути увагу суспільс..."
Британський банк найняв 11-річних влогерів для реклами своїх послуг»
"Британський банк Halifax, що входить до групи Lloyds Banking Group, запустив орієнтовану на дітей і підлітків 11-15-річного віку кампанію на YouTube, щоб показати, що починат..."
Adidas представив нову виїзну форму для ФК «Динамо» Київ»
"Особливість нової екіпіровки полягає в дизайні футболки з V-подібним вирізом, в структуру якої доданий новий візерунок – симетричні ромби. На формі розміщений логотип і..."
Календар Pirelli-2018: на цей раз темношкірі»
"Мотивом для створення календаря Pirelli-2018 стали казкові епізоди «Аліси в країні чудес». На цей раз фотографа Тіма Уолкера надихнули оригінальні ілюстрації до твору Люиса К..."