Карусель життя в рекламі Nestle

7-25-2017

Карусель життя в рекламі Nestle e432fbe213d8111b4738f2528af65041
“Зупиніть світ, щоб я міг насолодитися ним” закликає слоган рекламної кампанії шоколаду Nestle. Позиціонування бренду в нових роликах будується на протиставленні сучасного ритму життя і необхідність “взяти паузу і насолодитися шоколадом”.

Відразу два рекламних ролики були зняті в Бразилії. Щоб завоювати аудиторію у віці від 18 до 22 років, агентство DAVID зробило ставку на музичне супровід. В саундтреці Джулі Рамос звучить запрошення обдумати свої власні відносини, які із-за безлічі справ можуть відійти на другий план. У Nestle вважають, що слухаючи пісні, більшість людей може знайти спосіб перейти, піти на відкритий діалог з цим світом і всіма оточуючими.

За словами віце-президента агентства DAVID Рафаеля Донато, немає кращого способу, щоб донести потрібні емоції до цільової аудиторії, ніж музика.

За матеріалами http://www.sostav.ru/

Читай також:

Дуейн Джонсон зробив селфі в космосі за допомогою Siri»
"На відео, в якому Дуейн “Скеля” Джонсон грає сам себе, він представлений дуже зайнятою людиною з надзвичайно щільним графіком — він одночасно займається спортом, ..."

Савченко показала концепцію і обличчя своєї партії»
"Народний депутат Надія Савченко записала відео, в якому представила свою політичну партію, а також розповіла про її цілі та завдання. Раніше нардеп розповіла, хто увійшов у &..."

Чому beauty-бренди залучають тварин для просування косметики в Instagram»
"«Волохатий» тренд Тенденція залучення чотириногих друзів beauty-брендами для просування своєї продукції простежується все більш виразно. Акцент робиться саме на соціальні мер..."

У Нью-Йорку організували продаж смертельно небезпечних сендвічів»
"Кампанія розроблена для організації EAT Foundation, що займається питаннями харчування на планеті, повідомляє Lareclame. Акція Could you EAT покликана звернути увагу суспільс..."

У рубриці: Новини