Сліпий фотограф створив фотопроект для нового Volkswagen Arteon

7-30-2017

Сліпий фотограф створив фотопроект для нового Volkswagen Arteon 77383978d1fcbaed93e682810891772b
Нова кампанія проходить під слоганом «Щоб відчути красу, її не обов’язково бачити». Для роботи над проектом працює з Volkswagen агентство Grabarz & Partner запросило сліпого фотографа Піта Экерта з Сакраменто, розповідає WUV.

Піт втратив зір у дорослому віці через хвороби, але це не завадило йому стати всесвітньо відомим фотографом. Примітно, що одна з його фотографій стала мотивом для поштової марки, випущеної Організацією Об’єднаних націй.

Екерту вдалося найкращим чином представити глядачам авангардний дизайн марки VW Arteon. При цьому фотографу, щоб уявити собі автомобіль, доводилося сприймати його з допомогою дотику. Для Піта це перший автомобільний проект.

На своїй сторінці у Facebook бренд Volkswagen показав, як працює сліпий фотограф, а на спеціальному сайті кампанії, крім відео, опублікований цілий розповідь про Экерте і зйомках VW Arteon.

За матеріалами https://adindex.ru

Читай також:

Новим обличчям Valentino стала 62-річна модель Іман»
"У новому сезоні за допомогою рекламної кампанії він демонструє, що ніжні сукні бренду можуть носити дівчата різного віку. Так, наступаючої осені Valentino представляють 62-рі..."

Delta зобразила коди аеропортів на новому муралі в Брукліні»
"Delta Air Lines представила новий мурал у Брукліні, який замінив відому стіну для селфі #DeltaDatingWall. Нова стіна була створена в партнерстві з агентством Wieden + Kennedy..."

CF.Digital зробили сайт для Bentley»
"«Я подвійно пишаюся нашим успіхом. Адже це повністю комерційний, орієнтований на користувача і конверсії / продажу проект. Та вже перші місяці його роботи показують дійсно хо..."

Дочка Стінга заспівала в рекламі Valentino»
"26-річна Еліот Самнер своєю манерою схожа на зоряного тата. Кар’єра дівчини досить успішна, а виступає вона під псевдонімами – Coco і I Blame Coco. Композиція Spe..."

У рубриці: Новини