Koblevo показав, як створюється справжнє вино
Створене в рамках нової кампанії рекламне відео показує сторону життя виноградарів, яка прихована від очей широкої публіки: важку роботу на виноградниках в спеку і холод, безсонні ночі технологів, постійне вдосконалення виробництва. Все це підтверджує новий слоган: «Koblevo. Вино того варті».
Koblevo — виноробний бренд з тридцятирічної історією. На початку року компанія Koblevo звернулася до агентства за новим позиціонуванням і стратегією комунікації, яка змогла б по-новому познайомити людей з давно відомим їм брендом.
Відставивши звичні для категорії образи романтичних заходів, вишуканих застіль і високочолих експертів, бренд вперше почав говорити про те, що дійсно його виділяє. Koblevo — єдиний український виробник вина, який може похвалитися більш ніж 2000 гектарів виноградників, сучасним французьким та італійським обладнанням, розробленого за індивідуальним замовленням, і людьми, для яких все це — набагато більше, ніж просто робота. Вони роками доглядають за молодою лозою, встають до світанку, щоб зібрати кращий виноград, і ретельно відбирають кожну ягоду. Тому працівники Koblevo і стали головними героями нового ролика, чесно описує непростий процес, який стоїть за створенням справжнього вина.
«Вино того варті» — новий слоган Koblevo, який відображає підхід до роботи кожного співробітника заводу і говорить про якість напою.
Олег Звонарьов, керівник відділу розвитку ТМ Koblevo:
«За красивою пляшкою на полиці магазину стоять роки роботи. Тому нова реклама особливим способом показує те, чого ви зазвичай не бачите. Це чесна праця, завдяки йому виходить вино, яким ми пишаємося. А ми — це кожен співробітник Koblevo».
У зйомках взяли участь 41 співробітник заводу, один французький виноградоуборочный комбайн і один раритетний автобус. Режисером проекту став німець Тому Шлагкамп (Tom Schlagkamp), оператором виступив також німець Коля Брандт (Kolja Brandt).
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Ірина Горбачова стала “обличчям” проекту Антикастинг від Оріфлейм»
"Кожен день мільйони жінок у всьому світі проходять виснажливий кастинг. У прагненні відповідати абстрактним стандартам краси, в гонитві за трендами вони мимоволі стають жертв..."
Жан Поль Готьє одягнув Ейфелеву вежу в корсет»
"Жан Поль Готьє вже не в перший раз створює шедеври на грошах. Раніше його дизайн був нанесений на колекційні монети номіналом 10, 50 і 200 євро. У новій кампанії було вирішен..."
Tile розповіла зворушливу історію про загубленого панду»
"Компанія Tile займається виробництвом розумних пристроїв, які за допомогою Bluetooth-відстеження допомагають знайти втрачені речі. Тепер компанія створила першу велику реклам..."
Михайло Саакашвілі, незавершений другий Майдан і Каньє Уест»
"Михайло Саакашвілі та інші опозиціонери закликають людей вийти під Верховну Раду у вівторок, 17 жовтня. Для призову громадян до виходу на акцію позбавлений громадянства Саака..."