Tile розповіла зворушливу історію про загубленого панду
Компанія Tile займається виробництвом розумних пристроїв, які за допомогою Bluetooth-відстеження допомагають знайти втрачені речі.
Тепер компанія створила першу велику рекламну кампанію «Ми знаходимо спільно», у рамках якої опублікував зворушливий ролик «Lost Panda» з історією про загубленого іграшкового панду.
Ролик буде показуватися по телебаченню та онлайн у форматах 60-, 30 – і 15-секундних відео, а повнометражний кліп буде доступний на сайті Tile.com і соціальних платформах компанії.
Перед демонстрацією кліпу на телебаченні в Нью-Йорку і Сан-Франциско були розклеєні оголошення-тизери із зображенням іграшковою панди.
Виробник розумних пристроїв створив ціле співтовариство, активне у 230 країнах, і як стверджується на сайті бренду, завдяки цим людям вдається щодня знаходити близько 2 млн втрачених речей. Працюючи на iOS або Android, програма допомагає користувачам знаходити предмети, до яких прикріплено пристрій Tile, в діапазоні близько 200 футів. Якщо речі дійсно загублені, а не завалилися куди-небудь будинку, можна отримати інформацію про місцезнаходження з телефонів інших користувачів Tile. Коли ці люди підходять до ваших загубився речей, їх власні програми генерують анонімне оновлення для справжнього власника.
Як розповіли в компанії, в історії «Lost Panda» є реальна передісторія – клієнт Tile, молода дівчина, втратила іграшку в жвавому місті, а потім знайшла її за допомогою спільноти Tile.
Розроблялася реклама в агентстві Deutsch.
За матеріалами AdWeek
Читай також:Михайло Саакашвілі, незавершений другий Майдан і Каньє Уест»
"Михайло Саакашвілі та інші опозиціонери закликають людей вийти під Верховну Раду у вівторок, 17 жовтня. Для призову громадян до виходу на акцію позбавлений громадянства Саака..."
У Харкові пройде 11 Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing»
"2 листопада 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться XI Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing. Фестиваль Remarketing — це джерело нових ідей і ..."
Нью-Йоркська виноробня створила вино в честь твіту Трампа»
"Пляшка такого вина об’ємом 750 мл коштує $37. Воно виробляється з вирощеного в Каліфорнії винограду врожаю 2015 року. Його міць становить 15,3%. На етикетці зображений ..."
Метро Лос-Анджелеса випустило божевільні ролики з правилами поведінки в транспорті»
"У першому ролику Добрячок пояснює монстрові, що у вагоні метро не можна стояти посеред проходу і загороджувати його своїми речами. В іншому ролику супергероїня співає пісеньк..."