Жан Поль Готьє одягнув Ейфелеву вежу в корсет
Жан Поль Готьє вже не в перший раз створює шедеври на грошах. Раніше його дизайн був нанесений на колекційні монети номіналом 10, 50 і 200 євро.
У новій кампанії було вирішено створити ексклюзивний дизайн виключно для монет в 10 євро. Всього було розроблено 12 варіантів стилістики монет, що символізують різні регіони Франції.
Монети надійшли в продаж в деякі поштові відділення, де їх зможуть придбати всі бажаючі.
У кампанії брали участь паризьке агентство La Chose у співробітництво з ілюстратором Le?la Courtillon.
За матеріалами http://www.sostav.ru
Читай також:Tile розповіла зворушливу історію про загубленого панду»
"Компанія Tile займається виробництвом розумних пристроїв, які за допомогою Bluetooth-відстеження допомагають знайти втрачені речі. Тепер компанія створила першу велику реклам..."
Михайло Саакашвілі, незавершений другий Майдан і Каньє Уест»
"Михайло Саакашвілі та інші опозиціонери закликають людей вийти під Верховну Раду у вівторок, 17 жовтня. Для призову громадян до виходу на акцію позбавлений громадянства Саака..."
У Харкові пройде 11 Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing»
"2 листопада 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться XI Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing. Фестиваль Remarketing — це джерело нових ідей і ..."
Нью-Йоркська виноробня створила вино в честь твіту Трампа»
"Пляшка такого вина об’ємом 750 мл коштує $37. Воно виробляється з вирощеного в Каліфорнії винограду врожаю 2015 року. Його міць становить 15,3%. На етикетці зображений ..."