Ірина Горбачова стала “обличчям” проекту Антикастинг від Оріфлейм

10-18-2017

Ірина Горбачова стала обличчям проекту Антикастинг від Оріфлейм d052cee05f49cfde43e9f8fa6ad6a7e0

Кожен день мільйони жінок у всьому світі проходять виснажливий кастинг. У прагненні відповідати абстрактним стандартам краси, в гонитві за трендами вони мимоволі стають жертвами громадської думки і втрачають свою унікальність, а разом з нею – внутрішню гармонію та впевненість у собі.

Цю ідею ілюструє відеоролик, що відкриває нову кампанію під назвою «Антикастинг Оріфлейм» з Іриною Горбачової в головній ролі. Головна героїня ролика за сюжетом виявляється на кастингу. Члени комісії – подруга-модниця, бос, сусідка по будинку, сувора дама солідного віку – оцінюють дівчину і виносять негативний вердикт. Але Ірина розуміє, що всі критики – це її внутрішній цензор, який транслює оціночні кліше сучасного суспільства, і йому не під силу похитнути її впевненість у собі.

Проект, присвячений істинну красу жінок. Він відкидає стереотипні уявлення про те, як вона має виглядати. Антикастинг – це рух для тих, хто впевнений у собі і знає, що їхня краса не залежить від оцінки оточуючих.

Почуття, яке неможливо з чимось переплутати – коли ти відчуваєш себе у згоді зі своїм власним світом, і це проявляється в усьому: ти посміхаєшся своєму відображенню, радієш простим речам і легко знаходиш спільну мову з усіма. І тобі вже не так важливо, що подумають про твоїй зовнішності з боку.

«Вранці, перед тим як вийти з дому, кожна жінка проходить якийсь кастинг. Вона оцінює себе очима інших людей. Ми хочемо звільнити жінок від цих тяжких переживань і показати, що все це відбувається тільки в їх свідомості», – розповідає Кирило Куталов, старший менеджер по розробці креативних концепцій.

Старт проекту – 29 жовтня

 

Ірина Горбачова стала обличчям проекту Антикастинг від Оріфлейм 407036a32dc7110bb1c28579dc05c531

Ірина Горбачова стала обличчям проекту Антикастинг від Оріфлейм 31765fc3740da4bc6ec67050e87bec62
За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Жан Поль Готьє одягнув Ейфелеву вежу в корсет»
"Жан Поль Готьє вже не в перший раз створює шедеври на грошах. Раніше його дизайн був нанесений на колекційні монети номіналом 10, 50 і 200 євро. У новій кампанії було вирішен..."

Tile розповіла зворушливу історію про загубленого панду»
"Компанія Tile займається виробництвом розумних пристроїв, які за допомогою Bluetooth-відстеження допомагають знайти втрачені речі. Тепер компанія створила першу велику реклам..."

Михайло Саакашвілі, незавершений другий Майдан і Каньє Уест»
"Михайло Саакашвілі та інші опозиціонери закликають людей вийти під Верховну Раду у вівторок, 17 жовтня. Для призову громадян до виходу на акцію позбавлений громадянства Саака..."

У Харкові пройде 11 Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing»
"2 листопада 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться XI Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing. Фестиваль Remarketing — це джерело нових ідей і ..."

У рубриці: Новини