У Нью-Йорку організували продаж смертельно небезпечних сендвічів
Кампанія розроблена для організації EAT Foundation, що займається питаннями харчування на планеті, повідомляє Lareclame. Акція Could you EAT покликана звернути увагу суспільства на те, що приблизно 220 мільйонів людей у світі страждають від харчової алергії, і деякі продукти можуть виявитися для них смертельно небезпечними.
Для всіх інших запропоновані сендвічі цілком нешкідливі, а з урахуванням того, що їх готує знаменитий шеф-кухар Мінг Цай, відомий своєю кухнею фен-шуй, навіть представляють собою ласощі. Вишукані страви продаються з фудтрака, вантажівки, встановленого на Медісон сквер в Нью-Йорку.
Перехожі можуть не тільки скуштувати делікатеси, але і дізнатися, які продукти можуть викликати смертельно небезпечну алергію у людей, що страждають цією хворобою, і перевести пожертвування, відправивши SMS. Всі виручені кошти будуть спрямовані EAT Foundation на розробку засобів для лікування алергії.
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Британський банк найняв 11-річних влогерів для реклами своїх послуг»
"Британський банк Halifax, що входить до групи Lloyds Banking Group, запустив орієнтовану на дітей і підлітків 11-15-річного віку кампанію на YouTube, щоб показати, що починат..."
Adidas представив нову виїзну форму для ФК «Динамо» Київ»
"Особливість нової екіпіровки полягає в дизайні футболки з V-подібним вирізом, в структуру якої доданий новий візерунок – симетричні ромби. На формі розміщений логотип і..."
Календар Pirelli-2018: на цей раз темношкірі»
"Мотивом для створення календаря Pirelli-2018 стали казкові епізоди «Аліси в країні чудес». На цей раз фотографа Тіма Уолкера надихнули оригінальні ілюстрації до твору Люиса К..."
Китайці порівняли жінок з уживаними автомобілями Audi»
"Китайські креативщики в рекламі сайту б/у автомобілів Audi порівняли жінку з старим авто, чим викликали бурхливу реакцію користувачів і шквал звинувачень у сексизмі. Дія роли..."