У Харкові пройде 11 Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing

10-14-2017

2 листопада 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться XI Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing. Фестиваль Remarketing — це джерело нових ідей і оригінальних рішень, майданчик для комунікації, яка дозволяє привнести зміни в свій маркетинг і зробити його на порядок ефективніше. Remarketing вже традиційно ділитися на дві частини. Перша — виступи хедлайнерів і ток-шоу. Друга частина — секційні лекції та майстер-клас від Школи реклами та дизайну «Багаж». Креативний партнер XI Remarketing — агентство BBDO Ukraine. Концепція цього фестивалю — «Стань рятувальником брендів».

У Харкові пройде 11 Міжнародний рекламно маркетинговий фестиваль Remarketing d8722e1caf689c563ea23cfde7fc6b8c

«Ми запитали себе: як почували б себе бренди, будь вони живими, в оточенні більш сильних конкурентів, більш агресивних суперників на полиці. Хто прийде їм на допомогу і навчить виживати, міцно захищати свою нішу і свою частку на ринку? Remarketing в нашому уявленні — як школа боксу для брендів і їх менеджерів. Насичена майстер-класами захід за короткий термін обіцяє навчити вас і ваші бренди виживати в жорстокому світі маркетингу, дистрибуції та мерчандайзингу», — прокоментував креативний директор BBDO Ukraine Денис Келеберденко.

У Харкові пройде 11 Міжнародний рекламно маркетинговий фестиваль Remarketing 2526411c8527a87ea33e4225d950ff8b

Замість червоного купальника — костюм. Замість серіалів і повнометражних фільмів — річні звіти. А замість недбайливих плавців — бренди. У потоці сірих буднів працівники сфери маркетингу, займаючись своїми повсякденними завданнями, не помічають самого головного — їх брендам боляче. Вони страждають від крутості інших і не можуть вибратися з маркетингового дна. З кожним днем ці бренди все більше потребують допомоги. Настав час для активних дій.

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Нью-Йоркська виноробня створила вино в честь твіту Трампа»
"Пляшка такого вина об’ємом 750 мл коштує $37. Воно виробляється з вирощеного в Каліфорнії винограду врожаю 2015 року. Його міць становить 15,3%. На етикетці зображений ..."

Метро Лос-Анджелеса випустило божевільні ролики з правилами поведінки в транспорті»
"У першому ролику Добрячок пояснює монстрові, що у вагоні метро не можна стояти посеред проходу і загороджувати його своїми речами. В іншому ролику супергероїня співає пісеньк..."

Китайський пасажир буде жити в аеропорту Гельсінкі для промо»
"Аеропорт Хельсінкі запросив китайського инфлюенсера Райана Чжу випробувати найдовшу пересадку в світі – він повинен буде провести в очікуванні свого рейсу цілий місяць,..."

Зворушливу історію любові для французького бренду зняли в Києві»
"Агентство BETC Luxe створили нове позиціонування бренду Eric Bompard – “М’якість – це нова сила”. Ідеєю рекламної кампанії було показати контрас..."

У рубриці: Новини