Greenpeace створила альтернативний різдвяний ролик Coca-Cola
На відео екологи показують проблему забруднення навколишнього середовища на прикладі відомої торгової марки.
У новому ролику Санта Клаус виявився невихованим водієм сміттєвоза.
За даними Greenpeace, Coca-Cola щорічно випускає 110 мільярдів пластикових пляшок, які забруднюють навколишнє середовище, зокрема, й океани.
Не дозволяйте задихати наші океани,– закликають правозахисники.
Читай також:CONCERT.UA припиняє діяльність як квиткового оператора»
"Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста або довгоочікуване подання, заспівати улюблену пісню або зустрітися з друзями. Це емоції, які надихають за півроку до і ..."
Dentsu Aegis Network Ukraine призначила нового PR-директора»
"За розвиток нового PR-бачення холдингу візьметься людина з телевізійним досвідом – Тетяна Юрченко. В зоні її відповідальності – комплексна PR-стратегія як всієї групи компані..."
У канадському метро з’явився термо-білборд, що вимірює температуру»
"Білборд називається Thermal Rebate і був встановлений 14 листопада в метро Монреаля на станції Люсьєн-Наповнююча Альє, відомої своєю довгою драбиною. Ідея акції – спону..."
«Моршинська» закликає починати з природної води, а не з понеділка»
"В підтримку кампанії вийшов новий рекламний ролик, який в комічній формі розкриває знайому кожному ситуацію: незважаючи на бажання гарно виглядати, ми відкладаємо похід у спо..."