CONCERT.UA припиняє діяльність як квиткового оператора
Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста або довгоочікуване подання, заспівати улюблену пісню або зустрітися з друзями. Це емоції, які надихають за півроку до і заряджають на багато днів після. Це привід посміхнутися у нескінченній пробці або метушливому офісі, тому що з динаміків лунає той самий хіт. Саме на таких інсайтах побудована нова рекламна кампанія бренду.
Дмитро Феліксов, керівник CONCERT.UA:
«Наша мета — завжди давати більше. Ми хочемо бути платформою гарного настрою, де глядачі можуть кожен раз відкривати нових артистів і події, а організатори будуть створювати заходи, про які будуть говорити „хочемо ще“».
Дмитро Чинь, директор з маркетингу CONCERT.UA:
«Ми постійно розвиваємося, щоб досвід наших відвідувачів був дійсно приємним, починаючи з першого візиту на сайт або в квиткову касу. Адже події швидко проходять, а приємні спогади залишаються назавжди».
Дізнатися більше про оновлений бренд CONCERT.UA можна на спеціальному інтерактивному сайті: https://allnew.concert.ua
Валентин Панюта, бренд-лідер FEDORIV:
«Нам дійсно вдалося здійснити інтегрований ребрендинг, коли змінюються не тільки дизайн або комунікаційні матеріали, але і сайт та принципи взаємодії з споживачем. Ми дуже вдячні нашому клієнтові за цей виклик і той складний, але дуже цікавий шлях, який ми пройшли разом за останні півроку».
Concert.ua Design Process Story
Команда проекту:
CONCERT.UA
Дмитро Феліксов — керівник
Дмитро Чинь — директор з маркетингу
Євген Лисенко — технічний директор
FEDORIV
Віталій Парфильев — шеф-дизайнер
Леонід Татаринов — концепт-дизайнер
Саша Благов — концепт-дизайнер
Юрій Хомовский — моушн-дизайнер
Сергій Горєлов, Олена Смирнова — дизайнери
Степан Гузь — веб-дизайнер
Ганна Кащеєва — копірайтер
Ілля Почкун — арт-директор
Євген Гавриличенко — стратег
Катя Крючкова — бізнес-аналітик
Олександр Павленко, Станіслав Ракша — аналітики
Олексій Артеменко — веб-стратег
Настя Пащенко — продюсер
Валентин Панюта — бренд-лідер
Андрій Федорів — стратегічний консалтинг
Video production — ESSE
За матерілами Sostav.ua
Читай також:Dentsu Aegis Network Ukraine призначила нового PR-директора»
"За розвиток нового PR-бачення холдингу візьметься людина з телевізійним досвідом – Тетяна Юрченко. В зоні її відповідальності – комплексна PR-стратегія як всієї групи компані..."
У канадському метро з’явився термо-білборд, що вимірює температуру»
"Білборд називається Thermal Rebate і був встановлений 14 листопада в метро Монреаля на станції Люсьєн-Наповнююча Альє, відомої своєю довгою драбиною. Ідея акції – спону..."
«Моршинська» закликає починати з природної води, а не з понеділка»
"В підтримку кампанії вийшов новий рекламний ролик, який в комічній формі розкриває знайому кожному ситуацію: незважаючи на бажання гарно виглядати, ми відкладаємо похід у спо..."
Apple зняв ролик про дітей, які не знають слова «комп’ютер»»
"Нова реклама від Apple про дітей, які не знають слова «комп’ютер», викликає суперечливі почуття. З одного боку, в ній наочно показані всі чудеса технологій сучасного св..."