CONCERT.UA припиняє діяльність як квиткового оператора

11-20-2017

CONCERT.UA припиняє діяльність як квиткового оператора 0e435222fc356857e24c2584321638e4

Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста або довгоочікуване подання, заспівати улюблену пісню або зустрітися з друзями. Це емоції, які надихають за півроку до і заряджають на багато днів після. Це привід посміхнутися у нескінченній пробці або метушливому офісі, тому що з динаміків лунає той самий хіт. Саме на таких інсайтах побудована нова рекламна кампанія бренду.

Дмитро Феліксов, керівник CONCERT.UA:

«Наша мета — завжди давати більше. Ми хочемо бути платформою гарного настрою, де глядачі можуть кожен раз відкривати нових артистів і події, а організатори будуть створювати заходи, про які будуть говорити „хочемо ще“».

 

Дмитро Чинь, директор з маркетингу CONCERT.UA:

«Ми постійно розвиваємося, щоб досвід наших відвідувачів був дійсно приємним, починаючи з першого візиту на сайт або в квиткову касу. Адже події швидко проходять, а приємні спогади залишаються назавжди».

 

Дізнатися більше про оновлений бренд CONCERT.UA можна на спеціальному інтерактивному сайті: https://allnew.concert.ua

 

Валентин Панюта, бренд-лідер FEDORIV:

«Нам дійсно вдалося здійснити інтегрований ребрендинг, коли змінюються не тільки дизайн або комунікаційні матеріали, але і сайт та принципи взаємодії з споживачем. Ми дуже вдячні нашому клієнтові за цей виклик і той складний, але дуже цікавий шлях, який ми пройшли разом за останні півроку».

Concert.ua Design Process Story

Команда проекту:

 

CONCERT.UA

Дмитро Феліксов — керівник

Дмитро Чинь — директор з маркетингу

Євген Лисенко — технічний директор

 

FEDORIV

Віталій Парфильев — шеф-дизайнер
Леонід Татаринов — концепт-дизайнер
Саша Благов — концепт-дизайнер

Юрій Хомовский — моушн-дизайнер

Сергій Горєлов, Олена Смирнова — дизайнери
Степан Гузь — веб-дизайнер

Ганна Кащеєва — копірайтер

Ілля Почкун — арт-директор

Євген Гавриличенко — стратег

Катя Крючкова — бізнес-аналітик

Олександр Павленко, Станіслав Ракша — аналітики

Олексій Артеменко — веб-стратег

Настя Пащенко — продюсер

Валентин Панюта — бренд-лідер

Андрій Федорів — стратегічний консалтинг

 

Video production — ESSE

 

За матерілами Sostav.ua

Читай також:

Dentsu Aegis Network Ukraine призначила нового PR-директора»
"За розвиток нового PR-бачення холдингу візьметься людина з телевізійним досвідом – Тетяна Юрченко. В зоні її відповідальності – комплексна PR-стратегія як всієї групи компані..."

У канадському метро з’явився термо-білборд, що вимірює температуру»
"Білборд називається Thermal Rebate і був встановлений 14 листопада в метро Монреаля на станції Люсьєн-Наповнююча Альє, відомої своєю довгою драбиною. Ідея акції – спону..."

«Моршинська» закликає починати з природної води, а не з понеділка»
"В підтримку кампанії вийшов новий рекламний ролик, який в комічній формі розкриває знайому кожному ситуацію: незважаючи на бажання гарно виглядати, ми відкладаємо похід у спо..."

Apple зняв ролик про дітей, які не знають слова «комп’ютер»»
"Нова реклама від Apple про дітей, які не знають слова «комп’ютер», викликає суперечливі почуття. З одного боку, в ній наочно показані всі чудеса технологій сучасного св..."

У рубриці: Новини