«Моршинська» закликає починати з природної води, а не з понеділка

11-20-2017

«Моршинська» закликає починати з природної води, а не з понеділка 6d8ba4c08fa5bd337581328e177a9357

В підтримку кампанії вийшов новий рекламний ролик, який в комічній формі розкриває знайому кожному ситуацію: незважаючи на бажання гарно виглядати, ми відкладаємо похід у спортзал або пробіжку «до понеділка». Але насправді починати турботу про себе легко – з споживання достатньої кількості води в день.

Зовсім не  треба відкладати до наступного понеділка» і чекати на гарну погоду, щоб «повернути себе у форму».

Над роликом працювала команда IDS Borjomi Ukraine:

Директор з маркетингу — Наталя Ревіка

Провідний бренд–менеджер — Ірина Лопот

Бренд–менеджер — Євгенія Михайленко

 

Ідея ролика належить Banda:

Creative Director – Павло Вржещ

Продакшн – команда Viter

 

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Apple зняв ролик про дітей, які не знають слова «комп’ютер»»
"Нова реклама від Apple про дітей, які не знають слова «комп’ютер», викликає суперечливі почуття. З одного боку, в ній наочно показані всі чудеса технологій сучасного св..."

Burger King продовжує тролити mcdonald’s»
"Клоуни на піку популярності після виходу фільму за мотивами книги Стівена Кінга «Воно». І Burger King продовжує тролити свого головного конкурента mcdonald’s з його зна..."

Київстар та Serviceplan змінюють закони фізики»
"Керувати часом, блискавично долати відстані та виміри, зривати з неба планети та тримати в долонях цілі галактики — герой ролика може все. Відтворити в реальному житті це не ..."

Найбільші рекламодавці і найбільш розрекламовані бренди на ТБ (січень-жовтень 2017)»
"Найбільшим рекламодавцем на ТБ за підсумками трьох кварталів поточного року стала компанія Nestle and L’oreal. Друге місце займає P&G & TEVA, третє – Reckitt Be..."

У рубриці: Новини