Для хорватської компанії створили річний звіт, який не горить і не тоне
Для хорватської компанії створили річний звіт, який не горить і не тоне.
Лише ті компанії, які пристосовуються до обставин, можуть рости, розвиватися і протистояти труднощам. Саме це повідомлення хорватська компанія Adris вирішила передати в своєму річному звіті. Компанія є однією з провідних у своєму регіоні з 8 000 співробітниками і спеціалізується на туризмі і продуктах, крім усього іншого. Агентство Bruketa&Zinic&Grey створило книгу, яку неможливо порвати, втопити, спалити або зім’яти.
Звіт заморожували в рідкому азоті при -195.79°C, занурювали в море, підсмажували на вогні і кидали під колеса двотонного авто.
Книга проілюструвала силу і твердість компанії, її здатність впоратися з будь-якою ситуацією.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Samsung змінив оголені статуї Давида і Мислителя заради прання»
"Samsung змінив оголені статуї Давида і Мислителя заради прання. В рамках рекламної кампанії нової пральної машини QuickDrive технологічний гігант переосмислив скульптури епох..."
Mcdonald’s показав, як стати переможцями»
"Мережа ресторанів швидкого харчування mcdonald’s в рамках своєї рекламної кампанії «Trick.Treat.Win!» запустила новий сайт і випустила чотири рекламних ролика, в яких р..."
Стратегія, фірмовий стиль і рекламна кампанії для «Маминого будинку» від Arriba»
"Стратегія Вирішувати проблему ми почали з маркетингової стратегії. Команда кілька тижнів спілкувалася з мамами і персоналом. За цей час ми дізналися все про складності матери..."
Зомбі заполонять Нью-Йорк на Comic Con в рекламі нового сезону серіалу «Ходячі мерці»»
"Пішоходи, загримовані під зомбі, заполонять вулиці Нью-Йорка під час проведення фестивалю Comic Соп, пише Adweek. Вантажівка з ходячими мерцями буде їздити по місту і перевоз..."