Стратегія, фірмовий стиль і рекламна кампанії для «Маминого будинку» від Arriba

10-26-2018

Стратегія, фірмовий стиль і рекламна кампанії для «Маминого будинку» від Arriba 79d1db6e876e73281d4ca9bb5c8d1303

Стратегія

Вирішувати проблему ми почали з маркетингової стратегії. Команда кілька тижнів спілкувалася з мамами і персоналом. За цей час ми дізналися все про складності материнства. Як не вистачає часу, як швидко витрачаються гроші, як витікають сили. Як хочеться дати малюкові краще і відчути себе хорошою мамою. Виявилося, наш бренд закриває більшу частину цих потреб завдяки формату. Так «Мамин дім» став «першою багатопрофільної мережею центрів здоров’я, розвитку і покупок для дітей», що дозволило відбудуватися від конкурентів на рівні товару.

Фірмовий стиль

Ми також подбали про візуальної цілісності бренду. Новий фірмовий стиль продовжив концепцію позиціонування і об’єднав всі три напрями: розвиток, шопінг і здоров’я. При цьому він поєднується з існуючим логотипом і робить будь-який носій впізнаваним завдяки якірного елементу у вигляді будиночка і тварин.

Рекламна кампанія

Щоб збільшити знання про проект і донести переваги нового формату, ми запустили рекламну кампанію. Її першим етапом стали принти з мамами-лідерами думок. В них ми представляємо мам як суперфахівців, якими вони насправді є і у яких не соромно повчитися. А «Мамин дім» – їх головні помічники.

Завданням наступних етапів кампанії стане принести максимальну користь мамам і, таким чином, створити додаткову цінність бренду.

Клієнт: «Мамин Дім»
Дарина Петриченко – начальник відділу маркетингу та реклами
Вікторія Ступак – Член Наглядової Ради

Arriba! Creative Agency:

Макс Бурцєв – Сreative Director
Ольга Нагорна – Account Group Head
Ігор Міщенко – Сreative Group Head
Олег Мисягин – Strategist
Стаська Падалка, Андрій Міщенко – Copywriters
Інна Алімова – Art Director
Олена Яковлєва, Леся Паніна – Designers
Олег Пальчик – Photographer, Post Production
Павло Іткін – Photographer, Post Production
Мер’ям Йол – Producer

 

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Зомбі заполонять Нью-Йорк на Comic Con в рекламі нового сезону серіалу «Ходячі мерці»»
"Пішоходи, загримовані під зомбі, заполонять вулиці Нью-Йорка під час проведення фестивалю Comic Соп, пише Adweek. Вантажівка з ходячими мерцями буде їздити по місту і перевоз..."

Pointer Agency запускає нову послугу Express-office»
"«Послугою можуть скористатися невеликі компанії або стартапи, які мають цікаві інформаційні приводи та хочуть про себе заявити, не витрачаючи на це значні кошти», – сказала д..."

Burger King заплатить фанату $25 000 за пробу нового бургера»
"Burger King заплатить фанату $25 000 за пробу нового бургера. Мережа готова заплатити круглу суму тому, хто протестує новинку – курячий бургер. У рамках нової кампанії бренд ..."

Samsung приносить мистецтво Ван Гога в будинок»
"Компанія Samsung уклала угоду про партнерство з Музеєм Ван Гога і покаже 25 картин художника на своєму телевізорі у форматі 4K, виступаючому в ролі експоната. За допомогою сп..."

У рубриці: Новини