Samsung змінив оголені статуї Давида і Мислителя заради прання
Samsung змінив оголені статуї Давида і Мислителя заради прання.
В рамках рекламної кампанії нової пральної машини QuickDrive технологічний гігант переосмислив скульптури епохи Відродження для сучасного часу. Так, Давид з’явився в трусах, тому що зайнявся щотижневої пранням, а Мислитель думає про те, як використовувати пральну машинку. Інсталяції також висміюють результати дослідження, зробленого брендом, згідно з яким 75% британців «повні невігласи» щодо побутової техніки. Над скульптурою працювали шість художників протягом двох місяців. Статуї з’явилися в центрі Лондона, на Кінґс-Крос, в парку Баттерсея, One New Change і Russell Square.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Mcdonald’s показав, як стати переможцями»
"Мережа ресторанів швидкого харчування mcdonald’s в рамках своєї рекламної кампанії «Trick.Treat.Win!» запустила новий сайт і випустила чотири рекламних ролика, в яких р..."
Стратегія, фірмовий стиль і рекламна кампанії для «Маминого будинку» від Arriba»
"Стратегія Вирішувати проблему ми почали з маркетингової стратегії. Команда кілька тижнів спілкувалася з мамами і персоналом. За цей час ми дізналися все про складності матери..."
Зомбі заполонять Нью-Йорк на Comic Con в рекламі нового сезону серіалу «Ходячі мерці»»
"Пішоходи, загримовані під зомбі, заполонять вулиці Нью-Йорка під час проведення фестивалю Comic Соп, пише Adweek. Вантажівка з ходячими мерцями буде їздити по місту і перевоз..."
Pointer Agency запускає нову послугу Express-office»
"«Послугою можуть скористатися невеликі компанії або стартапи, які мають цікаві інформаційні приводи та хочуть про себе заявити, не витрачаючи на це значні кошти», – сказала д..."