Mcdonald’s показав, як стати переможцями
Мережа ресторанів швидкого харчування mcdonald’s в рамках своєї рекламної кампанії «Trick.Treat.Win!» запустила новий сайт і випустила чотири рекламних ролика, в яких розповідає про найбільших невдах, котрим пощастило. Ролики опубліковані на офіційному YouTube-каналі компанії.
У першому відео молодий чоловік розповідає історії, як його одного разу атакувала тигрова акула, в інший раз він зустрівся з чорним ведмедем, а в наступному пригоді — зіткнувся зі змією. Після закінчення розповіді людина відриває стікер від коробки з бургерами і виявляє, що виграв безкоштовне морозиво. Ролик закінчується слоганом «Якщо у нього вистачило удачі, щоб виграти, у вас теж її вистачить».
У другому ролику дві подруги заходять в будинок, ляскають дверима, і підкова над нею перевертається вниз. Потім одна з дівчат відриває лист календаря і виявляє, що сьогодні п’ятниця, 13. Нарешті одна з подруг вішає сумку на край стільця, від чого він падає і розбиває дзеркало, а слідом за одним починають битися й інші. Проте дівчина незворушно відкриває стікер і радісно повідомляє подрузі, що вони виграли картоплю-фрі.
Третє відео розповідає історію людини, підліткова фотографія якого стала підставою для створення мема про невдах «Bad luck Brian». Герой ролика демонструє безліч жартів з участю його зображення, а після каже, що його справжнє ім’я Кайл, і відкриває етикетку, виграючи Біг Мак.
У четвертому ролику людина виходить з ресторану швидкого харчування і йде додому, по дорозі зустрічаючи ворону, яка сидить на покажчику «13 авеню»; після він проходить під сходами, а потім перед ним пробігає чорна кішка. Чоловік спокійно доходить до будинку, сідає в крісло, перевіряє стікер і стає переможцем, попутно випадково розсипавши сіль на стіл.
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Стратегія, фірмовий стиль і рекламна кампанії для «Маминого будинку» від Arriba»
"Стратегія Вирішувати проблему ми почали з маркетингової стратегії. Команда кілька тижнів спілкувалася з мамами і персоналом. За цей час ми дізналися все про складності матери..."
Зомбі заполонять Нью-Йорк на Comic Con в рекламі нового сезону серіалу «Ходячі мерці»»
"Пішоходи, загримовані під зомбі, заполонять вулиці Нью-Йорка під час проведення фестивалю Comic Соп, пише Adweek. Вантажівка з ходячими мерцями буде їздити по місту і перевоз..."
Pointer Agency запускає нову послугу Express-office»
"«Послугою можуть скористатися невеликі компанії або стартапи, які мають цікаві інформаційні приводи та хочуть про себе заявити, не витрачаючи на це значні кошти», – сказала д..."
Burger King заплатить фанату $25 000 за пробу нового бургера»
"Burger King заплатить фанату $25 000 за пробу нового бургера. Мережа готова заплатити круглу суму тому, хто протестує новинку – курячий бургер. У рамках нової кампанії бренд ..."