Візуальний молоток. Як образи перемагають тисячі слів

7-16-2017

Візуальний молоток. Як образи перемагають тисячі слів 7d7d08f01f5876f63e670f51816ea2e2Багато років в маркетингу домінував вербальний підхід: маркетингові плани, маркетингові слогани, рекламні повідомлення та т. п. Візуальні образи служили тільки для ілюстрації слів. Сьогодні на зміну традиційній концепції позиціонування приходить система Цвях & молоток, описана в цій книзі. Лаура Райс переконливо доводить, що, якою б гарною не була вербальна орієнтована ідея (так званий вербальний цвях), їй важко пробитися у свідомість споживача, якщо не підібрати до неї правильний візуальний молоток, тобто візуальний образ, який повністю відповідає позиціонується ідеї і дозволяє їй легше закріпитися в пам’яті людини.

Від автора
Сьогодні все очевиднішим, що наш світ вступає у візуальну епоху. І якщо новий бренд не має потужного підтримує образу, а ще краще – вбудованого, йому навряд чи варто розраховувати на успіх. Для успішного позиціонування бренду потрібен візуальний молоток, зміцнюючий і підсилює конкретну вербальну концепцію (цвях). Якщо він обраний правильно, то привертає увагу правого півкулі мозку, яке посилає сигнал лівого півкулі прочитати або прослухати слова, що асоціюються з цією картинкою.

Відгуки:
“Незважаючи на явні успіхи вербальної стратегії позиціонування, найефективнішим способом проникнення в людський розум є не слово, а візуальні, зорові образи. Я переконаний, що з часом концепція “Цвях і молоток”, запропонована Лорою, стане не менш відомою, ніж наша ідея позиціонування”.

Ел Райс,
співавтор концепції позиціонування та низки бестселерів.

Читай також:

Хакер маркетингу. Креатив і технології»
"Правила гри для маркетологів змінилися необоротно, раз і назавжди. Ті, хто не засвоїть цього сьогодні, ризикують безнадійно застаріти завтра, стверджує Райан Холідей, директо..."

Продають розсилки. Підвищуємо продажу, використовуючи email-маркетинг»
"Великий трафік і шестизначне число передплатників в соціальних мережах не гарантують збільшення доходів вашого бізнесу. Як створити лояльну аудиторію і налагодити довірчі від..."

Бізнес-сайт: як знайти клієнтів і збільшити продажі»
"Не важливо, який ви ведете бізнес в Мережі: продаєте кабель, велосипеди, валянки, бухгалтерські послуги, пиломатеріали, автомобілі, обладнання, їжу, свята і т. п., – ця книга..."

WikiLeaks зсередини»
"Даніель Домшайт-Берг – німецький веб-дизайнер і фахівець з комп’ютерної безпеки, перший і найближчий соратник Джуліана Ассанжа, засновника всесвітньо відомої викривальн..."

У рубриці: Книги