Хакер маркетингу. Креатив і технології
Правила гри для маркетологів змінилися необоротно, раз і назавжди. Ті, хто не засвоїть цього сьогодні, ризикують безнадійно застаріти завтра, стверджує Райан Холідей, директор з маркетингу American Apparel, автор міжнародного бестселера “Вірте мені, я брешу!”.
Мегабренди нового покоління, такі як Dropbox, Facebook або Twitter, не витративши ні долара на традиційний маркетинг, зламали ринок нестандартними діями і знайшли найкоротші шляху до споживача.
Як повторити їх успіх? Як добитися вибухового зростання популярності вашого продукту? Як перетворити отриманий успіх у вірус? Райан Холідей розповідає про прийоми, які працюють і для малих стартапів, і для великих компаній.
Пора перестати гадати, чого хочуть люди. Досить марно витрачати час, сили і гроші. Забудьте старі сценарії, дійте як справжні хакери. Холідей пропонує не набір інструментів, а новий спосіб мислення.
Не запускайте свій продукт, поки не прочитаєте цю книгу!
Читай також:Продають розсилки. Підвищуємо продажу, використовуючи email-маркетинг»
"Великий трафік і шестизначне число передплатників в соціальних мережах не гарантують збільшення доходів вашого бізнесу. Як створити лояльну аудиторію і налагодити довірчі від..."
Бізнес-сайт: як знайти клієнтів і збільшити продажі»
"Не важливо, який ви ведете бізнес в Мережі: продаєте кабель, велосипеди, валянки, бухгалтерські послуги, пиломатеріали, автомобілі, обладнання, їжу, свята і т. п., – ця книга..."
WikiLeaks зсередини»
"Даніель Домшайт-Берг – німецький веб-дизайнер і фахівець з комп’ютерної безпеки, перший і найближчий соратник Джуліана Ассанжа, засновника всесвітньо відомої викривальн..."
Немає відбою від клієнтів. Проста і надійна система залучення клієнтів, навіть якщо ви ненавидите продавати»
"Ця книга – ілюстрований виклад системи під назвою “Немає відбою від клієнтів”, і вона створена, щоб допомогти вам у справі залучення клієнтів. Стратегії, інструме..."