У Білорусі запустили похоронне бюро для великих ідей
Ритуальне бюро “Safe Choice” відкрило кришки трун для перших відвідувачів з рекламних агентств. Автором іронічного проекту є білоруське агентство Forte Grey в рамках ініціативи Safe Choices can bury advertising idea. Або українською: “Безпечний вибір здатний поховати будь-яку ідею”.
У віртуальному похоронному бюро за невеликі гроші ви можете надіслати ідею в останню путь під хор мікроблогерів, плач сербсько-албанського колективу або ж під лідерів хіт-параду від Premium Beats.
Бюро пропонує також таку унікальну послугу, як евтаназія: можна полегшити страждання ідеї посмішками класичної сім’ї, додати собаку, пташку, кошенят і навіть всіх разом.
Можливе додавання на пам’ятник типового триптиха “унікальних слів”: якість, традиції, інновації. Хоча за правильний порядок слів вам доведеться доплатити.
Одна з найбільш дорогих опцій – можливість “зробити як у них”, тобто, зняти з референсу, або ж вислати исходники, а далі вони самі”.
Вихід проекту в агентстві приурочили до Хелловіну, поки працює версія проекту англійською мовою, але колеги обіцяють і російськомовну.
Читай також:Apple показав знаменитостей, яких MacBook надихнув на творчість»
"Компанія Apple випустила чорно-білий ролик, присвячений MacBook. У рекламі «Behind the Mac — Make Something Wonderful» зібрані фотографії творчих людей і знаменитостей, які п..."
Класична американська тітонька агітує молодь голосувати»
"Серед покоління Z чимало старших, залишають незручні коментарі в соцмережах, тому напередодні виборів в Сенат США 6 листопада Hook Studios підготували рекламну кампанію, проп..."
Татуйований віскі Bulleit Frontier»
"Випуск новинки приурочили до Національного дня татуювань. У роботі взяли участь Шон Барбер (Shawn Barber) з Лос-Анджелеса, Джесс Маскетти (Jess Mascetti) з Нью-Йорка, Томас Х..."
Пам’ятник в Дубліні став частиною кампанії проти раку грудей»
"Один із символів Дубліна — бронзовий пам’ятник Моллі Малоун — вирішили використовувати для залучення уваги громадян і туристів до раку грудей. Про це пише портал AdWeek..."