Класична американська тітонька агітує молодь голосувати

11-9-2018

Класична американська тітонька агітує молодь голосувати d335ba4fbfa82d51d0d17f9cced862d4
Серед покоління Z чимало старших, залишають незручні коментарі в соцмережах, тому напередодні виборів в Сенат США 6 листопада Hook Studios підготували рекламну кампанію, пропозиції від якої неможливо відмовитися. На сайті https://thebigdeal2018.com/ старше покоління може заповнити просту форму і запропонувати молоді челлендж – в обмін на фото з ділянки, викладене в Instagram з хештегом #TheBigDeal2018, вони позбудуться від недолугих коментарів назавжди. Образ класичної американської тітоньки прекрасно ілюструє привабливу пропозицію.

Читай також:

Татуйований віскі Bulleit Frontier»
"Випуск новинки приурочили до Національного дня татуювань. У роботі взяли участь Шон Барбер (Shawn Barber) з Лос-Анджелеса, Джесс Маскетти (Jess Mascetti) з Нью-Йорка, Томас Х..."

Пам’ятник в Дубліні став частиною кампанії проти раку грудей»
"Один із символів Дубліна — бронзовий пам’ятник Моллі Малоун — вирішили використовувати для залучення уваги громадян і туристів до раку грудей. Про це пише портал AdWeek..."

26-річна дівчина поділилася своєю історією одужання від наркозалежності»
"В центрі Нью-Йорка встановили куб, в якому показували, як проходять перші три дні одужання опіоїдного наркомана, розповідає Adweek. У створенні соціальної кампанії під назвою..."

Оновлення бренду Коктебель»
"Коментує директор з маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий: «Коктебель є легендарним брендом. Історія коньяку почалася понад 139 років тому і по знанню наш брен..."

У рубриці: Новини