Пам’ятник в Дубліні став частиною кампанії проти раку грудей

11-8-2018

Памятник в Дубліні став частиною кампанії проти раку грудей c78971491e36681b9119be04a376f273
Один із символів Дубліна — бронзовий пам’ятник Моллі Малоун — вирішили використовувати для залучення уваги громадян і туристів до раку грудей. Про це пише портал AdWeek. Автор ідеї — ірландське агентство Rothco, замовник — некомерційна медична організація Marie Keating Foundation.

Творці кампанії нагадали про важливість самодіагностики раку грудей, адже новоутворення можна визначити самостійно, на дотик. Для цього на бюст статуї помістили невеликий бронзовий грудочку, що імітує пухлина. У туристів та громадян, які доторкаються до грудей пам’ятника на удачу, запитували, чи помічають вони що-небудь незвичайне. Виявилося, цей горбок залишився непоміченим. Так творці кампанії хотіли показати, що жінкам потрібно приділяти більше уваги підозрілих симптомів.

Пам’ятник з’явився в Дубліні в 1988 р., щоб увічнити неофіційний символ Ірландії, героїню популярної пісні, — Моллі Малоун. Його спорудили в пам’ять про мужність, яка проявила дівчина в захисті міста під час нападу англійців. Дублінці відразу охрестили статую «Розпусницею з молюсками» — з-за відвертого декольте. Але туристам пам’ятник полюбився: багато доторкаються до бронзової грудях скульптури на удачу.

Читай також:

26-річна дівчина поділилася своєю історією одужання від наркозалежності»
"В центрі Нью-Йорка встановили куб, в якому показували, як проходять перші три дні одужання опіоїдного наркомана, розповідає Adweek. У створенні соціальної кампанії під назвою..."

Оновлення бренду Коктебель»
"Коментує директор з маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий: «Коктебель є легендарним брендом. Історія коньяку почалася понад 139 років тому і по знанню наш брен..."

Білі Ходоки просувають ноутбуки Chromebook»
"Поки вони вирішують, як захопити Вестерос, можна ознайомитися з усіма особливостями операційної системи і оцінити весь функціонал дизайну. Приєднатися до армії і дізнатися де..."

У Pantone розробили колір, який буде «працювати» на соціум»
"Колір Unignorable використовується некомерційним об’єднанням з метою залучення уваги людей до нагальних соціальних проблем. Кампанія Show Your Local Love піднімає такі ..."

У рубриці: Новини