Татуйований віскі Bulleit Frontier
Випуск новинки приурочили до Національного дня татуювань.
У роботі взяли участь Шон Барбер (Shawn Barber) з Лос-Анджелеса, Джесс Маскетти (Jess Mascetti) з Нью-Йорка, Томас Хоппер (Thomas Hopper) з Остіна і Джейсон Кунделл (Jason Kundell) з Портленда.
«Я завжди вважав, що віскі Bulleit Frontier виглядає неординарно з-за унікальної форми пляшки і дизайну. Робота з цим брендом стала приємним викликом для мене. З одного боку, я не хотів міняти стиль бренду, з іншого боку, прагнув висловити моє ставлення до Лос-Анджелесу через мистецтво. Bulleit Frontier дав мені свободу в самовираженні і я задоволений результатом», – сказав один з художників Шон Барбер.
Пам’ятник в Дубліні став частиною кампанії проти раку грудей»
"Один із символів Дубліна — бронзовий пам’ятник Моллі Малоун — вирішили використовувати для залучення уваги громадян і туристів до раку грудей. Про це пише портал AdWeek..."
26-річна дівчина поділилася своєю історією одужання від наркозалежності»
"В центрі Нью-Йорка встановили куб, в якому показували, як проходять перші три дні одужання опіоїдного наркомана, розповідає Adweek. У створенні соціальної кампанії під назвою..."
Оновлення бренду Коктебель»
"Коментує директор з маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий: «Коктебель є легендарним брендом. Історія коньяку почалася понад 139 років тому і по знанню наш брен..."
Білі Ходоки просувають ноутбуки Chromebook»
"Поки вони вирішують, як захопити Вестерос, можна ознайомитися з усіма особливостями операційної системи і оцінити весь функціонал дизайну. Приєднатися до армії і дізнатися де..."