Реклама спиртних напоїв робить підлітків алкозалежними

5-20-2018

Реклама спиртних напоїв робить підлітків алкозалежними 0e9ba21b1f8af4411834dd1ac3411904
Реклама алкоголю та зловживання спиртними напоями серед підлітків пов’язані безпосередньо, йдеться в дослідженні, опублікованому в науковому журналі Addiction.

Вчені аналізували ступінь будь-якого рекламного або маркетингового впливу – починаючи від ТБ-реклами та інтернет-маркетингу і закінчуючи спонсорством спортивних та музичних фестивалів і роздачею безкоштовних зразків. В опитуваннях взяли участь 9 тисяч школярів з Німеччини, Італії, Нідерландів і Польщі, середній вік респондентів – 14 років.

Частоту вживання алкоголю визначали за допомогою запитань: “Скільки разів протягом останніх 30 днів ви вживали (якщо вживали) алкогольні напої? Не вживав, 1-2 рази, 3-5 разів, 6-9 разів, 10-19 разів більш 20». Алкозалежність вимірювали з допомогою питання: «протягом останніх 30 днів скільки разів ви вживали 5 і більше напоїв за раз? Жодного разу, 1 раз, 2 рази, 3-5 разів, 6-9 разів, 10 разів і більше». Далі за допомогою різних методів соціологи визначали ступінь впливу реклами на підлітка.

Читай також:

Lexus запускає компанію «Fast as h» для підняття популярності гібридів»
"Компанія Lexus провела соціальне опитування американських споживачів, з’ясувавши, що гібридні версії автомобілів користуються слабкою популярністю через недовіру до них..."

В Україні створили винний бренд за законами нейромаркетинга»
"Український ринок вина знаходиться в рецесії. Виробництво за 2017 рік впало на 9%. При цьому, спроби окремих імпортерів наростити ввезення недорогих винних напоїв та розвиток..."

MINI допоміг жителям Берліна знайти найкоротший шлях»
"Щоб показати оточуючим потенційну користь від такої можливості, компанія встановила по всьому Берліну білборди, що дозволяють перехожим значно скоротити свій щоденний маршрут..."

Українська модель Дар’я Міненко стала обличчям Dolce & Gabbana»
"Зйомки проходили на острові Міконос, тому кампанію можна знайти під хештегом #DGLovesMykonos. Героїнею зйомки стала українська модель Дар’я Міненко. Свою кар’єру ..."

У рубриці: Новини