Lexus запускає компанію «Fast as h» для підняття популярності гібридів

5-17-2018

Lexus запускає компанію «Fast as h» для підняття популярності гібридів 4672aabb18b050ec81b311e49d47b3fd

Компанія Lexus провела соціальне опитування американських споживачів, з’ясувавши, що гібридні версії автомобілів користуються слабкою популярністю через недовіру до них. При цьому вважається, що гібриди малопотужні, надто дорогі, а також «не стильні».

Незважаючи на це в компанії стверджують, що результати опитування показують хорошу тенденцію популяризації електрифікованих автомобілів. Варто відзначити, що компанія Toyota випустила перший гібрид Prius понад 20 років тому, і на той момент було багато сепсису і жартів, проте дана модель стала першим масовим автомобілем з електромотором.

Тепер же компанія Toyota і Lexus запускають нову маркетингову компанію «Fast as h», метою якої стане демонстрація того, що володіння гібридним автомобілем на сьогоднішній день — це круто.

Компанія передбачає запуск цілої рекламної акції, яка пошириться на безліч телевізійних каналів в Америці, радіопередач, в соціальних мережах, а також різних медіаізданіях. Навіть планується орендувати один з цифрових екранів в центрі Нью-Йорка на Time Squere.

«Ми скористаємося величезним досвідом компанії Lexus при розробці спортивних і розкішних автомобілів, для випуску цілої лінійки гібридних автомобілів, за ціною порівнянних зі стандартними бензиновими моделями», – сказав віце-президент Lexus з маркетингу Cooper Ericksen. «Гібридні автомобілі Lexus будуть привабливі не тільки завдяки екологічності подібної технології, але і завдяки високій потужності і розкоші, які ми запропонуємо».

У 2017 році загальна кількість автомобілів, проданих на американському ринку, склало 17,23 мільйона одиниць. Лише невелика частина з них була гібридами.

Історично склалося так, що США – найбільший у світі ринок гібридних автомобілів після Японії. У 2016 році в світі було 4 мільйони таких автомобілів, один мільйон – за японцями.

Lexus запускає компанію «Fast as h» для підняття популярності гібридів 4a4e4c323ea738ce974529024b2f8df9

Читай також:

В Україні створили винний бренд за законами нейромаркетинга»
"Український ринок вина знаходиться в рецесії. Виробництво за 2017 рік впало на 9%. При цьому, спроби окремих імпортерів наростити ввезення недорогих винних напоїв та розвиток..."

MINI допоміг жителям Берліна знайти найкоротший шлях»
"Щоб показати оточуючим потенційну користь від такої можливості, компанія встановила по всьому Берліну білборди, що дозволяють перехожим значно скоротити свій щоденний маршрут..."

Українська модель Дар’я Міненко стала обличчям Dolce & Gabbana»
"Зйомки проходили на острові Міконос, тому кампанію можна знайти під хештегом #DGLovesMykonos. Героїнею зйомки стала українська модель Дар’я Міненко. Свою кар’єру ..."

Лайфхаки від Domestos Cif зібрали більше півмільйона переглядів»
"Мета кампанії від Domestos Cif – розповісти про властивості продукції брендів з допомогою лайфхаків по прибиранню, щоб залучити й утримати увагу цільової аудиторії. Агентство..."

У рубриці: Новини