Truff Royal і Disney запускають спільний проект в Україні
Для дніпровських кондитерів Truff Royal створення оригінальних і не шкідливих солодощів не просто слідування сучасним трендам. Це їх фірмовий стиль. Більше 15 років роботи над унікальними авторськими рецептурами для власних продуктів і в якості залученого R&D для багатьох учасників кондитерського ринку дозволив команді Truff вийти на якісно новий для України рівень. В останні роки особлива увага приділялася створенню більш здорових продуктів, скорочення змісту цукру, використанню злаків, цільнозернового борошна.
Такий підхід не залишився непоміченим. У 2018 році компанія Disney прийняла сміливе рішення радикальним чином змінити свою політику у виробництві продуктів і товарів для дітей. Тепер ключовим вимогам до своїх товарів у міжнародній корпорації називають не просто безпеку, але “не шкідливість” продуктів. Звичайно, такий підхід створює деякі ризики з точки зору частки ринку, але все ж здоров’я майбутніх поколінь було поставлено на перше місце. Важко не погодитися, що саме такий підхід можна назвати справжньою інвестицією в майбутнє!
Коли Disney почали пошук партнерів в Україні, вони одразу звернули свою увагу на Truff Royal. Звичайно, репутація надійного партнера і, що не менш важливо, відмінні солодощі, які вироблялися на фабриці в Дніпрі, мали важливе значення. Але все-таки ключовим фактором став самостійно вибраний українською компанією шлях на оздоровлення кондитерських виробів. У такому підході Disney побачили не просто можливість успішного спільного проекту, але близькість місій.
У 2018 році Truff Royal та Disney підписали договір про ліцензований виробництві солоних вафель з цільнозернового борошна, в яких цукор повністю замінений стевією; батончиків з фруктами, але без шоколаду; міксів з горіхів і сухофруктів з нульовим вмістом сірки і без додавання цукру.
Здорово, коли провідниками глобальних трендів на українському ринку стають не тільки міжнародні корпорації, але і наші компанії. Ще краще, коли такі супер-гіганти індустрії, як Disney, визнають в українській компанії своїх соратників у такій важливій справі, як турбота про здоров’я майбутніх поколінь.
Читай також:Український школяр створив на Corezoid кишенькового репетитора-чат-бота для підготовки до ЗНО»
"“Я давно думав над проблемою, яка хвилює кожного старшокласника: як добре і при цьому максимально легко підготуватися до ЗНО. Я вирішив створити “кишенькового репетитор..."
Сара Джессіка Паркер знялася в рекламі Stella Artois в образі Керрі Бредшоу»
"Стало відомо, що Сара Джессіка Паркер повертається в образі Керрі Бредшоу на великі екрани, але подробиць нового проекту не було. І ось 22 січня актриса нарешті поділилася зі..."
Kraft відкрив магазин з безкоштовними продуктами для постраждалих від скорочення держслужбовців»
"Kraft відкрив магазин з безкоштовними продуктами для постраждалих від скорочення держслужбовців. Kraft відкрив pop-up магазин у Вашингтоні в підтримку програми Kraft Now Pay ..."
Burger King створив власний «Біг-Мак», який роздає безкоштовно»
"Burger King створив власний «Біг-Мак», який роздає безкоштовно. Давній конкурент mcdonald’s замахнувся на ювілейне промо мережі ресторанів швидкого харчування. У серпні..."