Burger King створив власний «Біг-Мак», який роздає безкоштовно
Burger King створив власний «Біг-Мак», який роздає безкоштовно.
Давній конкурент mcdonald’s замахнувся на ювілейне промо мережі ресторанів швидкого харчування. У серпні 2018 року mcdonald’s випустив монети MacCoin на честь 50-річчя бургера «Біг-Мак». 14 000 ресторанів роздали монети покупцям, які замовляли «Біг-Мак». на ці монети вони потім могли отримати безкоштовний бургер до кінця акції в 2018 році. У новому році Burger King Chicago оголосив про те, що недійсні Mac Coins можна використовувати і отримати безкоштовний Big King XL, новий бургер з великою кількістю яловичини, ніж його конкурент. В результаті PR-хід від Alison Brod PR запустив новий продукт і віддав данину бренду, «підсмажити» mcdonald’s.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Відродження Самчиківського розпису»
"Керівний партнер агентства з управління репутацією CORE AGENCY Лариса Загнітко про відродження Самчиківського розпису. Що нам потрібно для культурного стрибка Культурна багат..."
Gillette закликає слідувати істинно чоловічої поведінки»
"Бренд Gillette (компанія Procter & Gamble) своєю новою рекламною кампанією продовжує платформу #MeToo, спрямовану проти сексуальних домагань. FMCG-гігант вже не в перший ..."
Лана Дель Рей і Джаред Лето знялися в рекламі аромату Gucci Guilty»
"Музиканти Джаред Лето і Лана Дель Рей – обличчя нової рекламної кампанії аромату Gucci Guilty . Про те, що вони знімуться у кампейне, стало відомо на початку листопада ..."
Ель Феннінг рекламує аромат Miu Miu на “поверхні Місяця”»
"Ель Феннінг стала обличчям бренду Miu Miu. Видання The Cut пише, що Twist — парфумерне втілення Феннінг: у нього такий же юний і витончений характер. Twist створила Даніелла ..."