Сенсаційний дрифт BMW THE 8 каналами Венеції у новій кампанії від Serviceplan

11-21-2018

Сенсаційний дрифт BMW THE 8 каналами Венеції у новій кампанії від Serviceplan 8b736a2047a3f97005a1b89db0e3b119
Восени 2017 року Serviceplan у партнерстві з BMW затвердили нове позиціонування lux-сегмента автомобілів BMW, яке втілює філософію компанії Bayerische Motoren Werke (ньому. Баварські двигуни працюють) і стане основою для довгострокового брендингу нових розкішних автомобілів і високоякісних послуг марки.

THE 8 – перша модель нової lux-лінійки автомобілів BMW, за якою послідують моделі THE 7 і THE X7. В рамках кампанії Serviceplan розробив креативну ідею і реалізував продакшн ролика для просування авто-новинки, яка вийде на світовий ринок у листопаді 2018 року.
У ролику, режисером якого став Деніел Вульф, Anorak Production, вперше в історії людства автомобіль пройшов шлях по каналах Венеції, на поверхні яких адміністрація міста дозволила розмістити спеціальні понтони для зйомки. Головним героєм фільму став захоплений автомобілями маленький хлопчик, який ріс у Венеції – місті без машин, але з незліченними каналами та човнами. 20 років потому, подорослішавши, герой реалізує свою дитячу мрію промчати на BMW THE 8 каналами рідної Венеції.

Незалежно від досягнутого, існують моменти, огорнуті особливою магією, коли ми робимо щось вперше: перший незграбний крок, перший поцілунок, перша висадка на Місяць. Це саме ті миті, які не забуваються ніколи. Тому, що для першого кроку необхідно мужність, потрібно докласти зусилля і бути досить сміливим, щоб змінити звичний хід подій, а це вимагає сили мріяти і завзятості для досягнення мети. Саме тому ролик для THE 8 був знятий саме у Венеції – місті, де раніше не їздили автомобілі.

Емоційна і захоплююча поїздка, як на американських гірках, що об’єднує минуле і сьогодення: подорож хлопчика починається гаража майстерні по ремонту човнів, де він знайомиться з чудесами механіки і старим майстром. Тут зароджується і згодом, реалізовується його ідея, неймовірний драйв його життя – водіння вулицями міста, недоступного для автомобілів, метафора, яка підкреслює найвищий рівень ексклюзивності BMW.

BMW позиціонує lux-лінійку своїх автомобілів як самостійну і особливу категорію продуктів, адже що може бути більш ексклюзивним, ніж перший автомобіль, яким дозволено дрифтити по знаменитим венеціанським каналам.

За метеріалами: Sostav.ua

Читай також:

Coke Zero стала центральним елементом новорічної рекламної кампанії»
"Зима близько, а разом з нею — знайома всім вантажівка Coca-Cola, що бадьоро розсікає у всіх телевізорах світу під вже культовий мотив «Свято до нас приходить». В цьому році ц..."

Чіпси з підводного світу Sea Man»
"Це нові преміальні чіпси, зроблені з морських водоростей ламінарії. Бренд пропонує цікаву і корисну альтернативу картопляним чіпсам. Тісно співпрацюючи з засновником і морськ..."

Пародія на реп-кліп Run-DMC “it’s Tricky” в рекламі авіакомпанії Air New Zealand»
"Авіакомпанія Air New Zealand запустила рекламну кампанію it’s Kiwi Safety, в якій розповіла про правила безпеки на борту. У ролику знялися актор Джуліан Деннісон, місце..."

Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур в зоопарку»
"Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур у зоопарку. Королівський банк Шотландії розмістив крижані скульптури кредитних карт у вольєрі для пінгвінів в Единбу..."

У рубриці: Новини