Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур в зоопарку

11-19-2018

Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур у зоопарку.

Королівський банк Шотландії розмістив крижані скульптури кредитних карт у вольєрі для пінгвінів в Единбурзькому зоопарку. PR-хід доносив відвідувачам повідомлення про те, що їм не потрібно анулювати кредитну карту, замість цього вони можуть тимчасово заморозити її за допомогою мобільного додатку. Функція особливо корисна для тих користувачів, якщо вони втратили картку або поклали в інше місце, але сподіваються знайти її. Співпраця з зоопарком допоможе підтримати королівських, папуанских і північних чубатих пінгвінів.

 

Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур в зоопарку bce29969fa1852af1af35da54443d336

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Cardi B стала обличчям Reebok»
"Реп-виконавиця Cardi B стала новим обличчям спортивного бренду Reebok. «Якщо ви не знали, то тепер ви знаєте», — написала американська реперша під знімком у своєму інстаграмі..."

KFC використовувала негативний відгук користувача в Twitter в рекламі»
"У соціальній мережі Twitter на адресу KFC залишили ось такий коментар: Дорога KFC, ніхто не любить твою картоплю фрі. Щиро твій, весь світ. Агентство Mother, Великобританія, ..."

Тенісистка Лі На стала обличчям MasterCard»
"У семиминутном ролику 36-річна тенісистка грає саму себе і веде уявний діалог зі своїм батьком, який помер, коли їй було 14 (мати не повідомляла їй кілька тижнів, побоюючись ..."

«ВАРТО» і ТМ «Ідеаль Немолоко» тепер разом»
"  Агентство комунікацій «ВАРТО» уклало договір про співробітництво з новим брендом компанії «Люстдорф» – «Ідеаль Немолоко». Основне завдання, яке стоїть перед кома..."

У рубриці: Новини