Coke Zero стала центральним елементом новорічної рекламної кампанії
Зима близько, а разом з нею — знайома всім вантажівка Coca-Cola, що бадьоро розсікає у всіх телевізорах світу під вже культовий мотив «Свято до нас приходить». В цьому році центральним елементом рекламної кампанії замість червоно-білої пляшки стане Coke Zero.
Алек Меллор, менеджер з маркетингу Coca-Cola:
Для багатьох у Великобританії старт кампанії «Свято до нас приходить» по телебаченню знаменує початок святкового сезону.
З року в рік наше завдання — прийняти традицію, яку багато хто любить, і оживити її по-новому, особливо для нашої основної цільової аудиторії — молоді.
Поза екранів компанія Coca-Cola вступила в нові партнерські стосунки задля залучення молодої аудиторії. Snapchat створив спеціальний об’єктив, а з допомогою Lab Bible можна простежити, як рекламної кампанії з вантажівкою вдалося стати справжнім культурним феноменом Великобританії.
Хор Королівства, у свою чергу, записав спеціальну версію пісні «Свято до нас приходить». Вона буде представлена в акаунтах Coca-Cola в соцмережах і доступна для завантаження з iTunes 9 листопада.
Але і це ще не все — Coca-Cola випустила лімітовану колекцію напоїв з нульовою калорійністю і смаком кориці. Для просування нового продукту станція Oxford Circus буде пахнути корицею, навіваючи дух Різдва.
За матеріалами http://www.sostav.ru
Читай також:Чіпси з підводного світу Sea Man»
"Це нові преміальні чіпси, зроблені з морських водоростей ламінарії. Бренд пропонує цікаву і корисну альтернативу картопляним чіпсам. Тісно співпрацюючи з засновником і морськ..."
Пародія на реп-кліп Run-DMC “it’s Tricky” в рекламі авіакомпанії Air New Zealand»
"Авіакомпанія Air New Zealand запустила рекламну кампанію it’s Kiwi Safety, в якій розповіла про правила безпеки на борту. У ролику знялися актор Джуліан Деннісон, місце..."
Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур в зоопарку»
"Банк прорекламував послугу з допомогою крижаних скульптур у зоопарку. Королівський банк Шотландії розмістив крижані скульптури кредитних карт у вольєрі для пінгвінів в Единбу..."
Cardi B стала обличчям Reebok»
"Реп-виконавиця Cardi B стала новим обличчям спортивного бренду Reebok. «Якщо ви не знали, то тепер ви знаєте», — написала американська реперша під знімком у своєму інстаграмі..."